تمدید خودکار معاینه فنی خودروها تا پایان محدودیت‌های کرونایی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اعلام پلیس راهور ناجا، مدت اعتبار کارت معاینه فنی خودروها تا پایان محدودیت‌های کرونایی به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حاضر حاضر هشت مرکز معاینه فنی سبک و یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه سرویس‌دهی مراکز معاینه فنی شهرداری در تعطیلات کرونایی، افزود: فعالیت این مراکز برای کمک به استانداردسازی خودروها و کاهش آلودگی هوا بسیار حائز اهمیت است و در شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

طهماسبی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای نوبت‌گیری انجام معاینه فنی خودرو از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.fani.hamlebar.com استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه بر اساس بخشنامه ابلاغی ستاد کرونا، مراکز معاینه فنی خودروها جزو مشاغل رسته یک محسوب می‌شود این مراکز در اصفهان و دیگر کلانشهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است، اما شهروندان می‌توانند پس از تعطیلات کرونایی نیز به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام پلیس راهور ناجا، مدت اعتبار کارت معاینه خودروها تا پایان محدودیت‌ها به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

کد خبر 458502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.