۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
لغو مرخصی تاکسیرانان مشهدی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: مرخصی تاکسیرانان مشهدی در شرایط فعلی باتوجه به محدودیت‌های کرونایی لغو شده و برای ترددهای ضروری شهروندان در شهر مشکلی وجود ندارد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تمهیدات سازمان تاکسیرانی در ساعات منع تردد شبانه خودروهای شخصی، اظهار کرد: با توجه به پروتکل‌های ابلاغی اخیر، در ارتباط با ناوگان حمل و نقل شهری اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه‌های بی سیم تاکسیرانی شامل ۱۳۳، ۱۸۸۰، ۱۸۴۰، ۱۸۲۹ و ۱۸۳۰ و تاکسی‌های اینترنتی فعال است و برای ترددهای ضروری شهروندان در سطح شهر مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان در صورت لزوم انجام سفرهای ضروری شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد می‌توانند با شبکه بی سیم تماس برقرار کنند.

وی تاکید کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های مشهد همچنان بر اساس مصوبه شورای شهر است و به هیچ عنوان افزایش کرایه نخواهیم داشت.

محبی با بیان اینکه شماره تلفن‌های ۳۳۴۴۸۱۵۰ و ۱۳۷ پاسخگوی شکایات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان مشهدی است، گفت: در حال حاضر تاکسی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر فعال هستند و ضدعفونی آنها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: تاکسی‌های تلفنی که زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی شهرداری باشند نیز برای تردد شبانه مجوز دارند که لیست آن را به پلیس راهور استان اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 458492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.