۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
هالند در راه بارسلون!

برخی رسانه های اروپایی ادعا کردند ارینگ هالند نروژی که در دورتموند عملکرد خیره کننده‌ای داشته، به جمع آبی اناری ها خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم فوتبال دورتموند است که از سالزبورگ اتریش به زنبورها پیوست. او در این تیم آنقدر نمایش خیره کننده و جذابی ارائه داده که پس از دو سال و در سن ۲۰ سالگی تیم‌های بزرگ را خواهان خود می بیند.

بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که هالند را می‌خواهد. درحالی که چندین بار جذب او توسط ماریا بارتومئو مدیرعامل قبلی باشگاه، رد شده بود. اما حالا همه چیز نشان می‌دهد در صورت رئیس شدن لاپورتا، هالند به کاتالونیا سفر می‌کند.

در حالی که مدیر کمپین خوان لاپورتا اعلام کرده است: موفق‌ترین مدیر تاریخ کاتالان‌ها، به زودی کاندیداتوری خود برای تصدی ریاست باشگاه را اعلام خواهد کرد، نشریه کیکر آلمان اعلام کرد در صورت انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا، ارلینگ هالند به این تیم خواهد پیوست.

این در حالی است که لاپورتا و مینو رایولا (مدیر برنامه‌های ستاره نروژی) دوستان صمیمی هستند و حتی صحبت‌هایی برای کسب رضایت پدر بچه‌مرد هم انجام شده است و تنها انتخاب لاپورتا برای قطعی شدن این انتقال باقی مانده است.

گفته می‌شود لاپورتا در نظر دارد تا نسل طلایی بارسلونا را این بار به عنوان مدیران باشگاه منصوب کند، پویول مشاور او خواهد بود و پس از پایان قرارداد پپ با سیتی، او به عنوان یکی از مدیران باشگاه در کنار لاپورتا همکاری خواهد کرد

احتمالاً کومان در باشگاه به کارش ادامه خواهد داد و ناگلزمن یکی از گزینه‌های هدایت کاتالان‌ها در آینده‌ای نه چندان دور خواهد بود.

کد خبر 458429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.