دست رد کلوپ به سینه آلمان‌ها

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول درحال حاضر دوست ندارد رهبری تیم ملی فوتبال کشورش را قبول کند ولی در آینده شرایط فرق می کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال آلمان این روزها با یوواخیم لوو سرمربی کهنه کار خود حال و روز خوبی ندارد. و شکست سنگین و تلخ اخیر که شش بر صفر مقابل اسپانیا بود، جایگاه او را بیش از پیش در مانشافت متزلزل کرده است.

یکی از گزینه‌های آلمانی‌ها برای سپردن سکان هدایت ژرمن‌ها، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس است. او که در این تیم روند فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند و انواع و اقسام جام‌ها فتح کرده، با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در واکنش به خبرهایی مبنی بر حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان، گفت: "اگر الان به من بگویند سرمربی آلمان شوم پاسخم منفی است چون الان زمان مناسبی نیست. من وظیفه‌ی سنگینی در لیورپول دارم".

سرمربی آلمانی ادامه داد: " اینجا مسئول خیلی چیزها هستم، به همین علت الان هیچ جا نمی‌روم و به دنبال چالش جدید نیستم چون هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم به اندازه‌ی کافی چالش‌های زیادی دارم. اگر در آینده بخواهند من سرمربی آلمان بشوم با کمال میل می‌پذیرم."

یکی دیگر از گزینه‌ها، هانسی فلیک سرمربی فعلی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان است که او هم روند خوبی با مونیخی‌ها داشته و اتفاقاً دستیار لوو در آلمان هم بوده است.

کد خبر 458427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.