آغاز پروژه نرده‌گذاری بلوار امام علی (ع) قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور حذف تردد غیر مجاز در محدوده تقاطع غیر همسطح امام علی (ع) رفیوژ میانی این بلوار نرده گذاری می‌شود.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: استفاده غیرمجاز عابران پیاده از عرض معابر خطرآفرین بوده و در بسیاری از موارد منجر به وقوع تصادف می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به این امر، اقدامات لازم برای حذف ترددهای غیرمجاز عابران پیاده از عرض معابر سطح شهر انجام می‌شود که یکی از این اقدامات، نرده گذاری رفیوژ میانی بلوارها است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با این اقدام از تردد عابران پیاده از عرض معابر پرخطر جلوگیری شده و به تبع آن آمار تصادفات درون شهری کاهش می‌یابد.

جهانگیری گفت: به منظور حذف ترددهای غیرمجاز عابران پیاده در محدوده تقاطع غیر همسطح امام علی (ع) پروژه نصب نرده در رفیوژ میانی این بلوار در دستورکار سازمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای پروژه نرده گذاری رفیوژ میانی بلوار امام علی (ع) به طول ۳۰۰ متر آغاز شده و با توجه به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی تکمیل و بهره برداری از این پروژه تا پایان آذرماه جاری به طول می‌انجامد.

وی یادآور شد: سایر معابر سطح شهر نیز از نظر ایمنی همواره مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز نسبت به اجرای پروژه‌هایی که موجب افزایش ایمنی معابر درون شهری می‌شود، اقدام کنیم.

کد خبر 458426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.