پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: پروژه احداث پردیس تئاتر شهر مشهد از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی در این باره اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد از سرعت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این پروژه در سه شیفت کاری فعال است، افزود: در قسمت بتن ریزی فونداسیون ۴۰۰ تن آرماتور و هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی داشته‌ایم.

معاون عمران و حمل و نقل شهردار مشهد تصریح کرد: اجرای چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع قالب بندی دیوارهای بتنی و ۳۲۰ تن آرماتور بندی دیوارها انجام شده است، همچنین تا کنون هزار و ۱۰۰ مترمکعب بتن ریزی در بخش دیوارها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بخش اجرای تأسیسات عملیات مربوط به تأسیسات تونل انرژی انجام شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز شاهد عملیات اجرایی آرماتوربندی، قالب بندی، بتن ریزی دیوارهای بتنی و ایزولاسیون رطوبتی دیوارهای پیرامونی هستیم.

کاظمی ادامه داد: سالن بزرگ پردیس تئاتر قابلیت گنجایش ۷۰۰ نفر تماشاگر را در خود خواهد داشت ضمن اینکه سه سالن بلک باکس برای اجرای تئاترهای هم‌زمان و اجرای برنامه‌های آموزشی و همچنین فضاهایی همچون کتابخانه، موزه و نگارخانه برای این مجموعه پیش بینی شده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد پردیس تئاتر شهر در تابستان ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

کد خبر 458417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.