نوازی: بازی کردن مقابل فینالیست آسیا دشوار است

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی کردن مقابل پرسپولیس به عنوان فیناست آسیا در خانه حریف دشوار است.

به گزارش ایمنا، محمد نوازی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ برای شهرخودرو سخت است و مقابل پرسپولیس هم که فینالیست است بازی کردن در تهران دشوار است.

وی افزود: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و هرچند در سه بازی اخیر نفرات کامل را در اختیار نداشته و چندین مصدوم داشتیم اما به نفراتمان اعتماد و اطمینان داریم و ان شالله بتوانیم فردا یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم.

مربی تیم شهر خودرو افزود: ان شالله بتوانیم فردا یک دیدار خیلی خوب ارائه بدهیم و از این مسابقه با سه امتیاز تهران را ترک کنیم.

نوازی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس به دلیل به ثمر رساندن یک گل در سه بازی اقتدار گذشته را ندارد، توضیح داد: فکر می‌کنم شانس در فوتبال همیشه دخیل است و برخی مواقع توپ‌هایی در فوتبال گل می‌شود که اصلاً فکر آن را نمی‌کنید و برخی مواقع هم ساده‌ترین توپ‌ها از دست می‌رود. اتفاق‌ها و قشنگی فوتبال به همین مسائل است.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما هم در بازی قبلی‌اش دقیقه ۹۴ از روی پنالتی گل خورد که خدا را شاهد می‌گیرم حقش نبود. داور آن تصمیم را گرفت و هرچه اعتراض می‌کردیم هم تصمیم وی برنمی گشت.

مربی تیم شهر خودرو ادامه داد: بازی سختی داریم و تفاوتی نیست کجا برگزار شود اما با این وضعیت شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش و انسجام تیمی بیشتر استفاده کند و آرامش داشته باشد نتیجه می‌گیرد.

نوازی درباره محرومیت مهدی رحمتی در بازی با پرسپولیس گفت: در نبود وی من کنار زمین هستم و اگر دستوری بدهد من می‌ایستم. در غیر این صورت فرد دیگری کنار زمین قرار می‌گیرد. بگو مگوی کوچکی بین مهدی رحمتی و داور بازی مان با صنعت نفت پس از آن پنالتی ایجاد شد که داور تصمیم گرفت رحمتی را اخراج کند.

وی درباره احتمال حضور امین قاسمی نژاد مقابل پرسپولیس توضیح داد: فکر نمی‌کنم زیرا هنوز از ناحیه ران پا و همسترینگ مقداری مشکل دارد. ان‌شاءالله به این مسابقه می‌رسد اما تاکنون خبری نشده است‌. ضمن اینکه فرشاد فرجی هم مصدوم است و امیدواریم به بازی با پرسپولیس برسد.

مربی تیم شهر خودرو عنوان کرد: در این سه بازی کامل نفراتمان را در اختیار نداشتیم و امیدوارم بتوانیم از این مسابقه و دیدار بعدی آنها را داشته باشیم تا بتوانیم شهر خودرو و استان خراسان رضوی را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. انشاءلله بازی خیلی خوب و محکمی باشد.

منبع: فارس

کد خبر 458398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.