بازنشستگان شهرداری شماره مستخدم می‌گیرند

مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تخصیص و صدور شماره مستخدم برای کارکنان بازنشسته شهرداری‌های سراسر کشور که مشمول صندوق بازنشستگی کشوری هستند، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عباس کرکه‌آبادی اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون شماره مستخدم برای کارمندان شهرداری‌ها صادر نشده است، برقراری حقوق و مزایای بازنشستگان شهرداری که مشمول صندوق بازنشستگی کشوری هستند با مشکل مواجه بود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‬ شده از طریق‬ سازمان اداری و استخدامی کشور و همکاری و مساعدت‬ این‬ سازمان، فرآیند مربوط به صدور شماره مستخدم برای این گروه‬ از‬ بازنشستگان‬ در سامانه کارمند ایران راه‏اندازی و فعال شد.

مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: شهرداری‌های سراسر کشور باید نام کاربری و کلمه عبور سامانه کارمند ایران را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خود دریافت و مطابق راهنمای مندرج در فرآیند مربوطه در سامانه کارمند ایران، اقدامات لازم جهت ثبت درخواست و تخصیص شماره مستخدم، صرفاً برای بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، را در بستر سامانه یاد شده معمول و همچنین استانداری‌های مربوطه باید پس از اخذ نام کاربری و کلمه عبور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خود نسبت به تائید اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

کرکه‌آبادی گفت: به منظور تسهیل و تسریع در صدور شماره مستخدم، شهرداری باید یک ماه قبل از موعد بازنشستگی کارمندان خود نسبت به صدور ابلاغ بازنشستگی آنان با تاریخ اجرا از زمان شمول، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: پس از ثبت اطلاعات مشمولان و بارگذاری مستندات و مدارک مربوطه در سامانه کارمند ایران توسط شهرداری و تائید استانداری مربوطه، این سازمان و تکمیل فرآیند مشخص شده در سامانه مذکور، شماره مستخدم برای بازنشستگان مورد اشاره صادر می‌شود.

کد خبر 458394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.