گل محمدی: فینال آسیا اولویت پرسپولیس است/ بازیکنان به خاطر نامهربانی جدا شدند

گل محمدی می‌گوید که مجبور است به بازیکنانی میدان دهد که قرار است در فینال آسیا بازی کنند.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از غیبت یک هفته‌ای در نشست مطبوعاتی، وارد سازمان لیگ شد تا در اتاق کنفرانس خبری این سازمان، به سوالات خبرنگاران البته به صورت مجازی پاسخ دهد. او در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به دیدار حساس مقابل شهرخودرو توضیح داد: یک خسته نباشید و خدا قوت به کادر درمان و کادر پزشکی می‌گویم، در این روزها که مشکلات کرونا روز به روز حادتر می‌شود، امیدوارم روزهای بهتری را داشته باشیم و از مردم هم می‌خواهم تا جایی که امکان دارد پروتکل‌ها را رعایت کنند تا این ضایعات هرچه کمتر وجود داشته باشد و در این شرایط اقتصادی بد، فقط خودمان می‌توانیم به خودمان کمک کنیم. به خانواده شهید فخری زاده هم تسلیت می‌گویم و هر تروری را در هر جای دنیا محکوم می‌کنم.

برای فینال آماده می‌شویم

وی افزود: تیم شهرخودرو از نظر فوتبالی با سرعت و دوندگی خوب بازی ارائه می‌دهد و فردا روز دشواری را پیش رو داریم. با توجه به تغییراتی که این تیم نسبت به سال گذشته داشته، جوان گرایی بسیار خوبی را داشته و به آقای گل محمدی و حمیداوی بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم. ما با توجه به شرایط خاص (از این نظر که ۲۰ روز دیگر باید با تیم فینالیست شرق بازی کنیم) شرایط به گونه‌ای است که باید هماهنگی لازم را بین بازیکنانی که قرار است در آن بازی برای ما بازی کنند را ایجاد کنیم. می‌دانم هواداران روزهای نفس‌گیری را دارند؛ هم لیگ برتر و هم فینال آسیا برای ما مهم هستند اما برای این موضوع باید اولویت بندی کنیم تا تیم با هماهنگی و آمادگی کامل به فینال برود. شرایط برای ما خیلی حساس است.

بازیکنان به خاطر نامهربانی جدا شدند

او درباره بازیکنان جدا شده عنوان کرد: بازیکنانی که از ما جدا شدند چه به خاطر مصدومیت و چه به خاطر نامهربانی‌ها، شرایط خاصی را برای ما رقم زدند و ما باید به این عادت کنیم. ما باید از بازیکنانی که می‌توانند در فینال به میدان بروند، بیشتر استفاده کنیم. این سیاست ماست و امیدوارم بتوانیم نتایج درخشانی را در لیگ و آسیا کسب کنیم.

درخواست تعویق نداشتیم

کل محمدی درباره تعویق بازی‌ها گفت: درخواست تعویق نداشتیم و فقط خواستیم بازی با ذوب آهن یک هفته قبل از فینال برگزار شود. اما باید مراقب باشیم تا در این شرایط کسی خدایی نکرده کرونا نگیرد. این باعث می‌شود که با آمادگی کامل به فینال برویم.

متأسفانه از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم

سرمربی سرخ‌ها درباره ناکامی تیمش در گلزنی در سه بازی اخیر گفت: در هر سه بازی موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، هر تیمی که جلوی ما بازی می‌کند لایه‌های دفاعی و نفرات زیادی را در ترکیب خود دارد. موقعیت سازی در این شرایط سخت است اما ما آمار خلق موقعیت خوبی داریم. اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم، در بازی آخر اگر آن پنالتی گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد، حریف بازتر بازی می‌کرد و گل‌های بعدی را می‌زدیم. شرایط سخت است و باید به بازیکنانی که کمتر بازی کردند و قرار است در فینال بازی کنند، بیشتر میدان بدهیم. نمی‌گویم کیفیتشان پایین است اما هماهنگی کمتری دارند. می‌دانم هواداران دلهره زیادی دارند و می‌خواهند تیم برنده شود اما ما مشکلاتی داریم که هواداران هم از آن خبر دارند. ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و اطمینان می‌دهم تا آخرین نفس و آخرین توان برای رسیدن به آن بجنگیم.

آل کثیر واقعاً برای ما تأثیرگذار بود

او در خصوص عملکرد نامطلوب تیمش در گلزنی گفت: بخش زیادی از گلزنی ما را علیپور و ترابی برعهده داشتند، مشکلاتی در بحث گلزنی ما الان وجود دارد اما می‌توانیم با تمرینات بیشتر و تمرینات اختصاصی بخشی از مشکلات را حل کنیم. عیسی آل کثیر واقعاً برای ما تأثیرگذار بود و ما روی او حساب باز کرده بودیم و هنوز باورش برای ما سخت است که چرا او را شش ماه محروم کردند. اما به هر حال این اتفاق رخ داده. مشکلاتی هم پس از بازگشت ما به تهران رخ داد و برای من قابل باور نبود که چرا این همه هجمه و فشار و حاشیه روی ما بود؟ این مشکلات برای ما غیرطبیعی بود و ما راهی جز این نداریم که تمرکزمان روی تیم باشد. امیدوارم بتوانیم جواب صبر هواداران را بدهیم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و در هر صورت این اتفاقات رخ داده‌اند و باید به آینده فکر کنیم و برایش برنامه‌ریزی داشته باشیم.

هواداران همچنان از ما حمایت کنند

یحیی گل محمدی در پایان صحبت‌هایش گفت: از هواداران می‌خواهیم مثل گذشته که پشتیبان ما بودند و در هر شرایطی از ما حمایت کردند، باز هم حمایت کنند. از آن‌ها تشکر دارم و امیدوارم که در پایان جلوی آن‌ها روسفید باشیم و پاسخ این حمایت‌ها را بدهیم.

منبع: ورزش سه

کد خبر 458387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.