ایجاد «شرکت پروژه» برای حلقه حفاظتی در انتظار مصوبه هیئت دولت است

شهردار اصفهان گفت: مصوبه‌ای توسط شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد «شرکت پروژه» تنظیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است تا مصوبه نهایی آن از هیئت دولت دریافت و حلقه حفاظتی در قالب شرکت پروژه تعریف شود.

قدرت‌الله نوروزی در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۹ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مردم ساکن در منطقه ۹ همواره نقش پررنگی در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته‌اند و شایسته بهره‌مندی از بهترین خدمات هستند در این راستا اقداماتی شده و در این منطقه شاهد تحولات خوبی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری توجه به وضعیت مناطق مختلف شهر و ایجاد عدالت فضایی است، تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری به تمام وعده‌ها جامه عمل پوشانده شده و عزم جدی برای اتمام پروژه‌های ناتمام وجود داشته است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: احداث ورزشگاه بزرگ غرب اصفهان که چند ماه قبل وعده آن را داده بودیم امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است و در آینده نزدیک کلنگ احداث پل مهتاب در این منطقه بر زمین زده خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از تحقق بودجه شهرداری منطقه ۹ گفت: در بودجه سال آینده ردیف اعتباری لازم برای اجرای پل مهتاب در نظر گرفته خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه بودجه منطقه ۹ شهرداری در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: بودجه این منطقه در سال آینده به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت؛ البته راهکارهای تأمین بودجه در منطقه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف میدان بهار تصریح کرد: برای تعیین تکلیف این میدان و تعریف یک پروژه در حوزه درمان برای اهالی غرب شهر اصفهان باید همکاری و مشارکت لازم انجام شود.

شهردار اصفهان با اشاره به ادامه مسیر رینگ چهارم در منطقه ۹ اظهار کرد: مصوبه‌ای توسط شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد «شرکت پروژه» تنظیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است تا مصوبه نهایی آن از هیئت دولت دریافت و رینگ چهارم در قالب شرکت پروژه تعریف شود که در این صورت متولی پروژه حلقه حفاظتی شهرداری اصفهان است، اما در سایر شهرها نیز می‌تواند مداخله کند.

کد خبر 458377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.