هاشمی: قبح طلاق در جامعه از بین رفته است

امام جمعه شاهین شهر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۲ پرونده مشاوره در اورژانس بهزیستی شهرستان تشکیل شده که بیش از ۱۲ درصد آن با مصالحه مختومه شده است و کاهش آمار طلاق در شهرستان را همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: امروزه قبح و نکوهش طلاق در جامعه از بین رفته و سبب بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی شده است.

وی ترویج اخلاق، معنویت و آموزش افزایش تاب‌آوری و استفاده از مشاوره را از گام‌های مؤثر در کاهش آمار طلاق نام برد و گفت: در حال حاضر هشت مرکز مشاوره زیر نظر بهزیستی در شهرستان فعال است و تا پایان سال سه مرکز دیگر راه اندازی می‌شود.

امام جمعه شاهین شهر افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۲ پرونده مشاوره در اورژانس بهزیستی شهرستان تشکیل شده است که بیش از ۱۲ درصد آن با مصالحه مختومه شده و کاهش آمار طلاق در شهرستان را همراه داشته است.

هاشمی با قدردانی از خیران در اهدای کتاب گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه سال گذشته رتبه اول اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در استان را کسب کرده و از آذر ماه هر نوزادی که در شهرستان متولد شود، عضو رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان می‌شود.

کد خبر 458370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.