اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت بحران شهرداری ارومیه

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: تمامی نیروهای عملیات خدمات شهری اعم از سازمان‌های تابعه و معاونت‌های خدمات شهری مناطق پنج گانه با توجه به هشدارهای هواشناسی در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش ایمنا، امیر سحابی در رابطه با آغاز بارش‌ها و اقدامات شهرداری ارومیه گفت: تمامی نیروهای معاونت خدمات شهری شامل ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه ماشین آلات سازمان‌های مدیریت پسماند، ۵۰۰ نفر نیروی کارگری در قالب ۳۰۰ نفر نیروی پیمانکاری و ۲۰۰ نفر نیروی سازمان سیما، منظر و فضای سبز ،۳۰ خودروی سبک و سنگین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و ۲۱۰ نیرو در ۱۰ ایستگاه به صورت حضوری و آنکال و همچنین معاونت‌های خدمات شهری مناطق پنج گانه در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی که احتمال بارش سنگین برف در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور را داده است و با اهداف پیشگیرانه در خدمت تمامی شهروندان هستیم تا خللی در رفاه و آسایش آنها وارد نشود.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه اظهار کرد: از همین رو ستاد مدیریت بحران شهرداری وضعیت قرمز اعلام کرده تا تمامی نیروها و پرسنل عملیاتی در محل کار خود حاضر و ماشین آلات برف‌روبی و نمک‌پاشی نیز آماده اعزام به محل‌های مورد نیاز باشند.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت حفظ فضای سبز شهری، از روز گذشته شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه و با هدف جلوگیری از قطع شبکه برق در هنگام بارش‌ها اقدام به رفع خطر از نقاطی می‌کنند که احتمال خلل در سیستم را دارد.

سحابی تصریح کرد: پاکبانان و سبزبانان شهرداری در کنار رانندگان ماشین آلات سنگین جز زحمتکش‌ترین نیروها در سطح تمامی دستگاه‌ها است که در تمامی ایام سال و شبانه روزی و به ویژه در ایام بحرانی همانند بارش برف و یخبندان مجاهدانه ایثارگری می‌کنند و قدردان آنها هستیم.

کد خبر 458344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.