ملت: سختی مردم با سیاستگذاری اشتباه بیشتر نشود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فضای سیاسی حاکم بر جامعه به اندازه خود سخت است و نباید با سیاستگذاری خود سختی‌ها را بیشتر کرده و مردم احساس کنند در این شرایط به حال خود رها شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه درک برخی موارد در مدیریت شیوع کرونای شهر و کشور سخت است، اظهار کرد: پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها مشروط به حضور همراه بیمار است که هرکدام از این افراد همراه می‌توانند ناقل بیماری در شهر بوده و به شیوع بیشتر بیماری دامن بزنند.

وی افزود: در برخی فروشگاه‌های خاص با ازدحام و حضور مردم در صف‌های به هم فشرده برای خرید مرغ و روغن مواجه هستیم زیرا قشر عظیمی از مردم مجبورند از هر فرصتی برای تأمین نیازهای اولیه خود استفاده کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینگونه سیاستگذاری‌ها شرایط به نحوی پیش رفته که مردم برای گذران زندگی دچار سختی بسیاری هستند بنابراین نیاز به بازنگری در سیاست‌ها داریم زیرا این گونه رفتار و سیاستگذاری‌ها از پایه اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیران یا خبر از مسائل موجود در جامعه ندارند یا خبر دارند و باید ذهنیت خود را درباره شرایط موجود اصلاح کنند بنابراین نیاز است صاحب‌نظران با درک بیشتر شرایط تصمیم‌گیری کنند.

ملت تاکید کرد: فضای سیاسی حاکم بر جامعه به اندازه خود سخت است و نباید با سیاستگذاری خود سختی‌ها را بیشتر کرده و مردم احساس کنند در این شرایط به حال خود رها شده‌اند.

کد خبر 458335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.