۴۰۰ واگن مترو تهران باید اورهال شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۴۰۰ دستگاه واگن مترو از مجموع یک هزار و ۵۰۷ دستگاه واگن مترو تهران در حال حاضر نیازمند تعمیر اساسی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «سید مناف هاشمی» در بازدید از روند احداث و تکمیل ایستگاه مترو امیرکبیر اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا از منابعی که برای تعمیر اتوبوس‌ها در نظر گرفته‌ایم، قطارهای مترو را نیز اورهال کنیم.

وی همچنین در بازدید از ایستگاه مترو امیرکبیر با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد عملیات «سیویل» در این ایستگاه به اتمام رسیده، اضافه کرد: تنها نصب بخشی از تجهیزات و پله‌برقی‌ها در این ایستگاه باقی مانده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایستگاه مترو «امیرکبیر» به عنوان یکصد و سی امین ایستگاه مترو تهران به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این ایستگاه در خیابان ۱۷ شهریور و در خط شش مترو واقع شده و هزینه ساخت و بهره‌برداری از ایستگاه «امیر کبیر» بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از ایستگاه «برج میلاد» و «امیرکبیر» طی روزهای آینده، بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه دیگر در خط شش و هفت مترو تا پایان سال جاری در دستور کار است.

کد خبر 458325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.