بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان مبتنی بر واقعیات جامعه باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با نگرشی واقع‌بینانه و با تکیه بر واقعیت‌های جامعه و در نظر گرفتن شرایط معیشتی مردم خصوصاً مصرف کنندگان مسکن، بودجه‌ای منطقی و قابل وصول با حداقل فشار بر مردم تصویب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به افزایش احتمالی سقف بودجه مناطق شهرداری برای سال آینده، اظهار کرد: شرایط غیر قابل پیش بینی اقتصادی در آینده، فقدان تمرکز بر وصول درآمدهای شهرداری در پی تغییرات احتمالی در مدیریت شهری پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، اسناد بالادستی و شرایط معیشتی عامه مردم و وضعیت تورم اعلامی از سوی دولت اقتضا می‌کند که با ظرافت بیشتری در تعیین سقف بودجه سال آینده اقدام شود.

وی افزود: استناد به افزایش قیمت سکه و ارز و به دنبال آن، افزایش قیمت کالاها و تورم در بازار، مقیاس و معیار مناسبی برای افزایش سقف بودجه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار و شورای شهر اصفهان درخواست کرد با نگرشی واقع‌بینانه و با تکیه بر واقعیت‌های جامعه و در نظر گرفتن شرایط معیشتی مردم خصوصاً مصرف کنندگان مسکن بودجه‌ای منطقی و قابل وصول با حداقل فشار بر مردم تصویب کنند.

امینی با اشاره به تغییرات اعلامی در قرارداد تعدادی از کارکنان شهرداری اصفهان از سوی معاونت برنامه‌ریزی و اداره کل منابع انسانی شهرداری، اظهار کرد: این تغییر در قراردادهای کارکنانی که رابطه استخدامی آنها به صور مختلف و از طریق شرکت‌های مختلف وابسته یا تابعه شهرداری بوده، موجب بروز مشکلات سازمانی می‌شد که این چالش با طرح یکسان‌سازی قراردادها تا حدود زیادی کم رنگ شده بود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این قراردادها به دلیل توجیهاتی از قبیل تحصیلات، سابقه و نوع فعالیت، تغییر و به حالت‌های قبلی بازگشته است لذا امیدوارم شهردار اصفهان با ورود مستقیم به مسئله، موجب افزایش انگیزه‌های سازمانی این بخش ازسرمایه‌های انسانی شهرداری اصفهان را فراهم کند.

کد خبر 458306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.