خودروهای پلاک بومی به شهر قزوین سفر نکنند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از امروز یکشنبه علاوه بر خودروهای پلاک غیربومی از ورود خودروهای پلاک بومی سایر شهرهای استان به قزوین جلوگیری می‌شود و دارندگان این خودروها نباید به این شهر سفر کنند.

به گزارش ایمنا، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: ممنوعیت تردد بین شهری با پلاک‌های غیربومی با هدف تشدید کنترل بر رفت و آمدها و کمک به کاهش شیوع کرونا اتخاذ شده است.

وی گفت: حوزه مدیریت شهری، محدودیت‌های جدید از امروز یکشنبه نهم آذرماه آغاز و اعمال می‌شود و تنها خودروهای دارای مجوز از فرمانداری‌ها که ضرورت سفر دارند می‌توانند بین شهرهای استان از جمله شهر قزوین رفت و آمد داشته باشند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ضمن درخواست از شهروندان برای خودداری از ترددهای غیرمجاز، افزود: محدودیت‌های سابق و ثبت تخلف تردد در ساعات ۲۱ تا چهار صبح با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین همچنان به قوت خود باقی است.

زرآبادی‌پور اضافه کرد: مبنای جریمه برای تردد در این ساعت دوربین‌های نظارتی است و بر اساس برخی ضوابط، افرادی که مشمول این طرح نمی‌شوند باید مجوز لازم را از فرمانداری‌ها دریافت کنند.

وی با تاکید بر مسؤولیت اجتماعی شهروندان برای همکاری در اعمال محدودیت در ترددها، اظهار امیدواری کرد: با همراهی هم‌استانی‌ها و کم شدن سفرهای برون و درون شهری، بتوان شیوع کرونا در استان را کاهش داد.

کد خبر 458296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.