ارائه ۱۱۵ خدمت الکترونیک در میز خدمت شهرداری اصفهان

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۱۵ خدمت در شهرداری روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری بهره‌مند شوند.

فروزان سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با توسعه شهرها و افزایش جمعیت شهری، مدیریت شهری باید در مدیریت خود از سبک‌هایی استفاده کند که هرچه بیشتر و بهتر بتواند کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا بخشد.

وی افزود: رویکردی که به واسطه شهر هوشمند برای مدیریت شهری ایجاد می‌شود، فراهم کردن موقعیتی برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان است تا بهره‌وری عملکرد خود را افزایش داده و با تأمین نیاز نسل‌های آینده یک فضای رقابتی ایجاد کند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هوشمندی باید در خدمت شهر باشد تا شهر بتواند بر پایه مفاهیم مردمی و انسانی فعالیت‌های خود را هدایت کند، تصریح کرد: هوشمندی‌هایی که در شهر ایجاد می‌شود می‌تواند کیفیت زندگی شهروندان را تا حد زیادی افزایش دهد.

وی ادامه داد: در این زمینه شهرداری از ابعاد مختلفی به هوشمندسازی می‌نگرد و فعالیت‌های زیادی را به عنوان پروژه‌های فعالیتی خود تعریف کرده است بسیاری از آنها در سال ۹۹ رقم خورده و آغاز شده و برای بسیاری دیگر از آنها به صورت توسعه یافته اقدام شده است.

سلطانی تاکید کرد: یکی از جدی‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های که با توجه به شیوع بیماری کووید _۱۹ مردم با آن بیشتر آشنا شده‌اند، میز خدمت الکترونیک است که به واسطه آن شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری درخواست‌های خود را انتقال داده و در جریان نتیجه درخواست اعلام شده قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمینه ارائه ۱۱۵ خدمت در شهرداری روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری بهره‌مند شوند، گفت: چنانچه شهروندان درخواست خود را قبلاً در سایت ارسال کرده باشند، با استفاده از کد رهگیری می‌توانند سیر مراحل انجام شده برای رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات سایت my.isfahan.ir در زمینه‌های مختلف فعالیت شهرداری از جمله حوزه‌های شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، پیمانکاری و موارد متفاوت دسته‌بندی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی گفت: در این سایت به راحتی امکان جستجو و شناسایی خدمات قابل ارائه وجود دارد و شهروندان می‌توانند با دریافت شناسه پیگیری خدمت در موقعیت‌های مختلف وضعیت درخواست خود را رصد کنند.

سلطانی با اشاره به دیگر قابلیت‌های سایت my.isfahan.ir، اظهار کرد: در این سایت قابلیت ارتباط کاربر حوزه شهرداری با شهروند از طریق ارسال پیامک و اعلام نیازمندی یا طرح سوال و جواب کاربر وجود دارد؛ حتی برای دریافت مدارک که به صورت اسکن و ثبت در سیستم انجام می‌شود، چنانچه کمبودی وجود داشت می‌توان از این طریق اقدام کرد.

وی افزود: در این سایت دسترسی لازم در حوزه شهرسازی برای شهروندان فراهم شده و امکان پیگیری موارد اعلام شده قبلی در سایت نیز وجود دارد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با تاکید بر بسترسازی برای توسعه خدمات سایت my.isfahan.ir برای افزایش ارائه خدمات و تامین رضایتمندی شهروندان، خاطرنشان کرد: میز خدمت، داشبورد مدیریتی را تجهیز کرده و مدیران بخش‌های مختلف می‌توانند به واسطه آن مسیر فعالیت امور را رصد کنند و در زمینه‌های مختلف اگر کاستی و ضعفی وجود دارد شناسایی کرده و رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید در شرایط فعلی از مراجعه به شهرداری خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir دریافت کنند، گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی برای معرفی میز خدمت غیرحضوری در شهر نصب شده و شهروندان می‌توانند با مشاهده آن از خدمات مختلف میز خدمت غیر حضوری آگاه شوند.

کد خبر 458277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.