ساماندهی معتادان و کارتن خواب‌های مشگین شهر

شهردار مشگین شهر گفت: به زودی معتادان و کارتن خواب‌های این شهر جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند.

رحمت انوری‌آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته جاری تفاهم‌نامه‌ای بین مدیریت شهری مشگین شهر و مدیریت کمپ‌های ترک اعتیاد و گرمخانه بهزیستی با موضوع نگهداری معتادان و کارتن‌خواب‌ها امضا خواهد شد.

وی افزود: به موجب این تفاهم‌نامه مأموران شهرداری کارتن خواب‌ها و معتادان شهر را جمع‌آوری کرده و به کمپ‌های ترک اعتیاد و گرمخانه تحویل می‌دهند.

شهردار مشگین شهر اضافه کرد: اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری مشکین شهر برای اجرای مرحله نخست این طرح اختصاص داده شده است.

انوری‌آذر اعتیاد و کارتن خوابی را از بدترین معضلات و آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: حضور معتادان و کارتن‌ها در معابر و اماکن عمومی سیما و منظر شهری را مخدوش می‌کند و رفتار نامتعارف آنان آثار نامطلوبی روی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان می‌گذارد که امیدواریم با اجرای این طرح این آسیب‌ها کاهش یابد.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۱۰ کارتن خواب و متکدی از محدوده شهری مشکین‌شهر از ابتدای امسال تاکنون، افزود: شهرداری مشگین شهر فاقد گرمخانه است، اما مکانی برای نگهداری موقت کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر پیش‌بینی شده که نیازمند تجهیز است.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 458259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.