شهردار شیراز شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت

شهردار شیراز با صدور پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، متن پیام حیدر اسکندرپور بدین شرح است:

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ

ایران اسلامی بار دیگر در سوگ یکی از فرزندان دانشمندش شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از متخصصان برجسته حوزه هسته‌ای کشور که در طول عمر پرثمرش منشأ خدماتی ارزنده بود نشست. این جنایت و ترور ددمنشانه نشان از عمق پلیدی دشمنان کوردل مردم ایران زمین دارد.

شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده در حالی به دست کوردلان جنایتکار به شهادت رسید که مجموعه تحت مدیریت ایشان تا فاز یک آزمایش‌های انسانی در حوزه واکسن کرونا پیش رفته و تلاش برای حفظ جان انسان‌ها در مقابل این ویروس منحوس پروژه‌ای ارزشمند، گرانقدر و مایه فخر و مباهات هر انسان نوع دوستی بود. بی‌شک تلاش‌ها و دستاوردهای ارزشمند آن شهید ارجمند در حوزه علمی و عرصه دفاعی و تحقیقات هسته‌ای در حافظه تاریخی ایرانیان ماندگار است و الهام‌بخش رهروان و شاگردان ایشان خواهد بود.

این جانب از سوی شهروندانِ شیراز شهادت دانشمند سرافراز وطن محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری را به خانواده آن عزیز سفر کرده و تمام ایرانیان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و امید دارم در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج)، دانشمندان ایران برای فتح قله‌های علم و دانش و قطع زنجیرهای وابستگی موفق تر و مصمم‌تر از گذشته قدم بدارند.

کد خبر 458222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.