جمع‌آوری روزانه ۸ تن زباله در بوئین میاندشت

شهردار بوئین میاندشت گفت: روزانه هشت تن زباله از سطح شهر بوئین میاندشت توسط کارگران شهرداری جمع آوری شده و به محل دفن زباله انتقال داده می‌شود.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روزانه هشت تن زباله در بوئین میاندشت جمع‌آوری شده و بوسیله دو دستگاه کامیون زباله‌بر به دفنگاه پسماند انتقال داده می‌شود، اظهار کرد: از اینکه دفنگاه زباله‌ها در نزدیکی منازل شهروندان است رضایت نداریم.

وی گفت: به شهروندان آموزش‌های لازم در خصوص تفکیک پسماند داده شده است و زباله‌های قابل بازیافت توسط بخش خصوصی از منازل شهروندان جمع‌آوری می‌شود.

شهردار بوئین میاندشت با اشاره به ادامه عملیات احداث شرکت "مدیریت پسماند فریدن بزرگ"، گفت: زمین در نظر گرفته شده برای احداث این شرکت در حدفاصل شهرستان‌های فریدن و تیران واقع شده است و زباله‌های چهار شهرستان فریدن، چادگان، فریدون‌شهر و بوئین میاندشت به آن منتقل خواهد شد.

سپیانی با بیان اینکه زمین جانمایی شده برای احداث شرکت مدیریت پسماند، مناسب و مجوزهای زیست محیطی و ژئوفیزیکی آن اخذ شده است، گفت: از مسئولان این شرکت درخواست می‌کنیم عملیات احداث آن را با سرعت بیشتری ادامه دهند.

کد خبر 458220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.