فقرای پاریسی بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند

گروهی از خیرین داوطلب اهل پاریس، با لباس‌های سبز بابانوئلی، به خانواده‌های محروم و افرادی که بیشترین زیان اقتصادی را در دوران کرونا متحمل شده‌اند، بسته‌های حمایتی هدیه می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود ضررهای مالی زیادی که ویروس کرونا بر پاریس تحمیل کرده است، با این حال خانواده‌های فقیر و آسیب‌پذیر همچون سال‌های گذشته از هدایای دولت و مؤسسه‌های خیریه بهره‌مند خواهند شد. در این بین قرار است به حدود ۶ هزار دانش‌آموز پاریسی هدایایی کمک آموزشی و پوشاک نو اهدا شود تا این افراد نیز خود را برای جشن کریسمس آماده کنند. در ایام تعطیلات ۲۰۲۰ گروهی از افراد خیر که به "بابانوئل‌های سبز" معروف شده‌اند در نظر دارند کمک‌های مردمی و دولتی را جمع‌آوری کنند و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

مقامات رسمی پاریس اعلام کرده‌اند که از هیچ اقدامی برای کاهش نگرانی مردم ناشی از انتشار ویروس کرونا طی ایام سال نو دریغ نخواهند کرد و متعهد شده‌اند شادی را برای شهروندان خود به ارمغان آورند. مؤسسات خیریه در نظر دارند کمک‌های مردمی و دولتی را به صورت دیجیتالی جمع‌آوری کنند و بابانوئل‌های سبز نیز مسئولیت تحویل آن‌ها به خانواده‌های نیازمند، دانش‌آموزان، افراد بی‌خانمان و سالمندان را بر عهده گرفته‌اند.

مؤسسات خیریه از طریق شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های خود تمام مردم پاریس را به اهدای کمک‌های مالی خود دعوت کرده و تا کنون اقلام بسیاری را به صورت پستی دریافت کرده‌اند. با توجه به حجم هدایای دریافتی، تاکنون پیش‌بینی شده است که تعداد دو هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند و ۶ هزار دانش‌آموز از بسته‌های حمایتی بهره‌مند شوند که این نرخ بسیار بالاتر از دریافت هدایا در سال ۲۰۱۹ است. بسته‌های حمایتی شامل اسباب‌بازی‌هایی برای کودکان، لباس‌های نو برای تمام اعضای خانواده، مواد خوراکی و حتی بسته‌های کمک درسی برای دانش‌آموزان خواهد بود.

شهردار پاریس قول داده است زنان بدون سرپرست و بی‌خانمان را نیز تحت حمایت طرح خود درآورد و حداکثر نیازهای آنان در سال نو را تأمین کند.

کد خبر 458192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.