۲ مامور پلیس در کوار فارس به شهادت رسیدند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو نفر از مأموران یگان امداد شهرستان "کوار" امروز شنبه در زمان انجام مأموریت به شهادت رسیدند و ضارب نیز در محل ارتکاب جرم دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی در این زمینه، اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه هشتم آذرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان " کوار"، مأموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است.

حبیبی عنوان کرد: هنگامی که مأموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بوده، به سمت مأموران تیراندازی کرده و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با عکس‌العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

این مقام ارشد انتظامی به ایرنا گفت: کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند، پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

شهرستان کوار در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

کد خبر 458190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.