اجرای بیش از ۶ هزار تن آسفالت در یک هفته

مدیرعامل ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان ﺷﻬﺮداری اصفهان گفت: علی‌رغم شرایط سخت ناشی از گسترش شیوع ویروس کرونا، خدمات عمرانی شهر با لحاظ اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی برای کارگران و عوامل بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود و پرسنل سازمان عمران با تمام توان برای آبادانی و توسعه بیشتر شهر تلاش می‌کنند.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر چندین اکیپ آسفالت‌کاری در سطح شهر در حال فعالیت هستند و تا جایی که شرایط جوی مساعد باشد تا پایان سال‌جاری نسبت به روکش آسفالت و همچنین ترمیم آسفالت‌های تخریب شده در این فصل اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های سازمان عمران با استقرار در مناطق ۱۵ گانه به مناسب‌سازی و لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری می‌پردازند که شامل چندین اکیپ آسفالت‌ریزی، آسفالت رویه، آسفالت تراشی و لکه‌گیری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: فرمول آسفالت استفاده شده، استاندارد و مطابق با آب و هوای شهر اصفهان است و علاوه بر تاییدیه آزمایشگاه سازمان عمران، از آزمایشگاه مکانیک و خاک نیز تاییدیه دریافت می‌کنیم.

وی افزود: اجرای آسفالت در معابر تازه تأسیس، آسفالت پروژه‌ها، پل‌ها، لکه‌گیری و درزگیری آسفالت‌های معیوب شامل ترمیم محل نشست‌ها، ترمیم ترک‌های انبساطی و انعکاسی، ترمیم تقاطع‌ها و میادین بخشی از فعالیت‌های اکیپ‌های پخش آسفالت این سازمان است.

طرفه‌تابان با بیان اینکه با فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های پخش آسفالت سازمان عمران، شاهد یک جهش در بهبود آسفالت معابر شهر اصفهان بوده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به موضوع از ابتدای هفته گذشته تاکنون بیش از شش هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی و پروژه‌های شهری اجرا شده است.

وی با اشاره به فعالیت همزمان چند اکیپ آسفالت‌کاری، گفت: همزمان با عملیات اجرای آسفالت در خیابان کوهانستان و عملیات اجرای آسفالت پروژه خیابان‌سازی بهشت در منطقه ۹ همچنین عملیات اجرای آسفالت در پروژه خیابان سازی اردیبهشت واقع در منطقه یک شهرداری در دستور کار قرار گرفت و با فعالیت شبانه روزی به انجام رسید.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: علاوه بر فعالیت هفته گذشته اکیپ پخش آسفالت پروژه‌ها در مناطق ۹ و یک شهرداری، اکیپ‌های فعال دیگر در معابر اصلی (خیابان قدس منطقه ۱۰، کنارگذر بزرگراه شهید آقابابایی منطقه ۱۰ و خیابان آتشگاه منطقه ۹) و اکیپ‌های معابر فرعی در مناطق سه، هشت و ۱۰ مشغول فعالیت بوده‌اند.

کد خبر 458170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.