حاتمی: تنها خواسته همسر شهید فخری‌زاده ادامه دادن راهش بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز با حضور در منزل شهید فخری‌زاده، گفت: تنها خواسته همسر شهید، ادامه دادن راه شهید فخری‌زاده بود و اطمینان دادیم در همه حوزه‌ها با قوت و سرعت، راه او را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایمنا، سرتیپ امیر حاتمی پیش از ظهر شنبه با حضور در منزل شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دیدار با خانواده وی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق داشتیم خدمت خانواده معظم شهید دکتر فخری زاده برسیم. شهید عزیزمان بر گردن همه ما این حق را داشت که یک مراسم باشکوه و درخور این شهید برگزار کنیم.

وی افزود: اما با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و محدودیت‌های مختلف آن، سرانجام خدمت خانواده عزیز این شهید رسیدیم و عرض تسلیت داشتیم، خوشبختانه خانواده وی هم چون خود این شهید، فرهیخته و با روحیه بسیار بالا در این فضا حضور دارند و درخواست همه آنها این بود که راه این شهید عزیز را با قدرت ادامه دهیم. تنها خواسته همسر گرامی شهید این بود که راه شهید عزیزمان ادامه یابد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: با اطمینان به همسر شهید فخری‌زاده عرض کردم حتماً همه ما به ویژه همکاران، همراهان و شاگردان زیادی، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌ها و ابعاد متعدد با قوت، سرعت و اطمینان ادامه پیدا خواهد کرد. برکت خون شهید عزیز ما موجب خواهد شد که هم خانواده و هم کارهایی که او دنبال می‌کرد با قوت ادامه پیدا کند.

حاتمی اضافه کرد: با توجه به شرایط کاری او نیاز است درباره تلاش‌های او مفصل صحبت کرد چون در عرصه‌های مختلف شاهد ابتکارات، خلاقیت‌ها و حضور با برکت این شهید بودیم.

وی ادامه داد: امروز در خدمت خانواده دکتر فخری‌زاده رسیدیم شهادت این شهید بزرگوار را تسلیت بگوییم و هم این پیام را به همه جهانیان بدهیم که راه شهید فخری زاده و شهدای انقلاب ادامه دارد. فخری زاده از مفاخر ایران زمین و امت اسلامی است. نخبگان، دانشمندان و متخصصان ما داخل کشور عهد بستند راه شهید را ادامه دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 458119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.