بهره‌برداری از ۹ پروژه در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فردا (یکشنبه ۹۹.۹.۹) در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی حدود چهار هزار میلیارد ریال پروژه در قالب ۹ پروژه عمرانی این منطقه برگزار خواهد شد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز نهم آذرماه سال‌جاری شش پروژه عمرانی در منطقه ۹ افتتاح شده و کلنگ اجرای سه پروژه جدید بر زمین زده خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در منطقه ۹ خاطرنشان کرد: فردا خیابان‌های بهشت با هزینه ۲۸۹ میلیارد ریال، بهستان با صرف ۲۴ میلیارد تومان اعتبار و ورودی محله کوهانستان که عملیات عمرانی آن در کمتر از چهار ماه به اتمام رسید بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: باززنده‌سازی مادی رهنان و بوستان مهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و کلکتور شرقی _غربی خیابان آتشگاه از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این منطقه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی منطقه ۹، گفت: کلنگ احداث ورزشگاه غرب به منظور تحقق یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه و اجرای پروژه مشارکتی مجتمع فرهنگی تفریحی منارجنبان با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع و مجتمع تجاری و مسکونی خیابان قدس در روز نهم آذرماه امسال بر زمین زده خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه آغاز به کار پروژه باغ عرفا در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع از دیگر پروژه‌های آماده کلنگ زنی منطقه ۹ است، گفت: در مجموع حدود چهار هزار میلیارد ریال پروژه فردا در این منطقه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 458117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.