بازارها، پارک‌ها و آرامستان‌های مبارکه تعطیل است

معاون خدمات شهری شهردار و دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه پارک‌ها و بوستان‌ها، آرامستان‌ها و بازارهای روز این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

داوود ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این تصمیم بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مبارکه با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، حفظ سلامت شهروندان و ضرورت یاری‌رسانی به کادر ایثارگر بهداشت و درمان که ماه‌هاست به صورت شبانه روزی زندگی خود را وقف حفظ سلامت مردم کرده‌اند، گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حفظ جان و سلامتی شهروندان اولویت اصلی شهرداری مبارکه است عنوان کرد: استفاده از تمامی توان و ظرفیت مدیریت شهری برای انجام اقدامات پیشگیرانه در شیوع کرونا ضروری است.

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه با اشاره به تعطیلی آرامستان‌های شهر مبارکه گفت: محدودیت‌هایی در این آرامستان اتخاذ شده و اطلاع رسانی شده است و از شهروندان می‌خواهیم رعایت کنند.

ایرانپور با بیان اینکه در شرایط فعلی امکان زیارت اهل قبور برای مراجعه کنندگان به آرامستان‌های شهر حتی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد، تاکید کرد: ورود افراد به آرامستان‌ها در این شرایط باعث به خطر افتادن سلامت آنان می‌شود و انتظار می‌رود شهروندان در اجرای تصمیم ممنوعیت ورود به آرامستان‌ها در این ایام همانند گذشته همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشند.

وی تعطیلی بازار روزها را اقدام مؤثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری دانست و افزود: تعطیلی بازارهای روز هم تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: همکاری شهرداری با پلیس راهور، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان و تشکیل ستاد حافظان سلامت محله محور و همکاری با پلیس راه اصفهان شیراز جهت کنترل محدودیت‌های ترافیکی از دیگر اقدامات شهرداری در دو هفته اعمال محدودیت‌ها است.

وی گفت: با بازگشت سریع شرایط به وضع عادی دوباره پارک‌ها برای خدمت رسانی به شهروندان بازگشایی می‌شود.

کد خبر 458099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.