سلطانی فر: با اساسنامه جدید آینده خوبی در فوتبال کشور خواهیم داشت

وزیر ورزش توضیحاتی را در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: در ابتدا شهادت جانگداز دکتر محسن فخری زاده را تسلیت می‌گویم و امیدوارم ملت قهرمان ایران پاسخ دندان‌شکنی به این توطئه‌ها بدهند.

وزیر ورزش در خصوص برگزاری مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: امروز یک روز تاریخی و مهم برای ورزش و فوتبال کشور است. بحث اساسنامه سال‌ها در کش و قوس بود و مسائل مختلفی پیرامونش وجود داشت که امروز ان‌شاالله در مجمع فدراسیون مطرح می‌شوند. با عنایت به تغییراتی که داده شده و به‌روز سازی که با آخرین استانداردهای فیفا به عمل آمده یک سند محکم خواهد شد که به رشد و توسعه فوتبال کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: با این اساسنامه و همت این مجمع و مجمع بعدی، آینده بسیار خوبی در فوتبال کشور خواهیم داشت. با حمایت‌های وزارت ورزش و حفظ استقلال فدراسیون و مجمع آینده تلاش می‌کنیم روزهای خوشی را که در چند سال گذشته مانند حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۱۸ و موفقیت‌های باشگاه‌هایمان در لیگ قهرمانان آسیا که دو بار به فینال رسیدند و ان‌شاالله قهرمانی یکی را امسال خواهیم دید، داشته باشیم. انشاالله این روزهای خوب استمرار پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

کد خبر 458085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.