صدرالحسینی: ایران دست به اقدامات احساسی نخواهد زد

یک کارشناس مسائل منطقه ای گفت: دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر سران رژیم صهیونیستی با واشنگتن در وقوع حادثه ترور شهید فخری‌زاده مؤثر بوده است، اما جمهوری اسلامی دست به اقدامات احساسی نخواهد زد.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار کرد: شهید محسن فخری‌زاده از برجسته‌ترین افراد کشور در حوزه‌های مختلف بود و شاگردان ارزنده‌ای را تربیت کرد. وی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) مدرس فلسفه علم بود و در حوزه فیزیک هسته‌ای نیز تحقیقات و پژوهش‌های متعددی داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات فخری‌زاده در زمینه علمی و پژوهشی، مسئله ارتقای دفاع هسته‌ای بود که هر ملتی به آن نیاز دارد. یکی دیگر از خدمات این فرزند انقلاب اسلامی ساخت اولین کیت‌های تشخیص بیماری کرونا در فاصله‌ای اندک بود که امروز به صورت تولید انبوه در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.

این کارشناس مسائل منطقه‌ای ادامه داد: شهید محسن فخری‌زاده و مجموعه تحقیقاتی تحت مدیریت وی، درصدد تهیه واکسن بیماری کرونا بود و با نیرویی که خون این شهید به مجموعه‌اش وارد کرد، بزودی واکسن ویروس کرونا را تقدیم مردم ایران می‌کند. شهید فخری‌زاده فردی نبود که تنها در یک حوزه فعالیت کند، بلکه سعی داشت تمامی دانش خود را در راستای اعتلای بشریت و ملت شریف ایران به کار گیرد.

صدرالحسینی تاکید کرد: نظام سلطه به رهبری آمریکا به این نتیجه رسیده است که ملت ایران در هیچ شرایطی از پیمودن مسیر خود پشیمان نخواهد شد؛ بنابراین این گونه پنداشته است که تنها راه متوقف کردن این اراده، ترور فیزیکی شخصیت‌های برجسته علمی و نظامی آن است. دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر سران رژیم صهیونیستی با واشنگتن در وقوع این حادثه تروریستی مؤثر بوده است، اما جمهوری اسلامی دست به اقدامات احساسی نخواهد زد.

کد خبر 458077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.