۱۷ دستگاه تاکسی شهری خلخال فرسوده است

سرپرست شهرداری خلخال گفت: در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر ۱۷۰ دستگاه تاکسی درون شهری فعال است که از این تعداد ۱۷ دستگاه تاکسی پیکان فرسوده است.

فرهاد خوگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با فراهم شدن طرح نوسازی و جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، مالکان تاکسی‌های فرسوده درون شهری خلخال می‌توانند برای نام نویسی از طریق سامانه اینترنتی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور اقدام کنند.

وی افزود: در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر ۱۷۰ دستگاه تاکسی درون شهری فعال است که از این تعداد حدود ۱۷ دستگاه تاکسی پیکان فرسوده بوده و ثبت نام برای نوسازی آن‌ها در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال در حال انجام است.

سرپرست شهرداری خلخال عنوان کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده قبلاً با دریافت تسهیلات همراه بود، اما اخیراً تسهیلات حذف شده و نوسازی تاکسی‌ها تنها به صورت پرداخت نقدی ممکن است، بنابراین رانندگانی که در گذشته برای تعویض تاکسی فرسوده خود در سامانه ثبت نام کرده بودند برای آنکه از نوسانات قیمت‌ها متضرر نشوند، می‌توانند با مراجعه به این سازمان، درخواست خود را به‌روزرسانی کنند.

خوگر خاطرنشان کرد: در این مرحله دو خودروی سمند EF7 و پژو ۴۰۵ با سطح آلایندگی یورو پنج و قیمت مصوب، جهت نوسازی و جایگزینی تاکسی درون شهری در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرستان خلخال با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در ۸۹ کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است. و در ناوگان سازمان حمل و نقل همگانی این شهر ۱۷۰ دستگاه تاکسی درون شهری و ۲۷ دفتر تاکسی تلفنی با ۲۵۰ دستگاه خودرو فعالیت می‌کند.

کد خبر 458076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.