حزب‌الله لبنان: ایران توانایی مقابله با تروریسم رژیم صهیونیستی را دارد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ترور دانشمند برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی را به رهبری، ملت ایران و خانواده وی تسلیت گفت.

در بیانیه حزب الله آمده است: با تمام قدرت در کنار جمهوری اسلامی ایران و ملت مجاهد و فداکار آن در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی و همچنین مقابله با ائتلاف جدید رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه خواهیم ایستاد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران به خواست خداوند قادر به مقابله با تمامی این خطرات، شناسایی جنایت کاران و قطع دستی است که به سوی علما و دانشمندان این کشور دراز شود.

حزب الله همچنین تاکید کرد که ایران توانایی مقابله با تروریسم دولتی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان سیاسی آن را دارد.

پیش از این نیز شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار گفت: شهادت محسن فخری زاده به دست افراد مورد حمایت آمریکا و اسرائیل را به امام خامنه ای، وزارت دفاع ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت می‌گویم و این اقدام جزئی از جنگ علیه ایران و منطقه و فلسطین است. حزب‌الله لبنان این جنایت را محکوم می‌کند و معتقد است که پاسخ به این اقدام به دست طرف‌های ذیربط در ایران انجام خواهد شد. شهادت عنوان شرافت و کرامت است و ترورها ما را نمی‌لرزاند.

منبع: ایسنا

کد خبر 458068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.