مردم از ترددهای غیرضروری بپرهیزند

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان، گفت: هموطنان سفرهای غیر ضروری را لغو کنند و رانندگان در جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان، اظهار کرد: همه راه‌ها و محورهای مواصلاتی هم اکنون باز است اما با توجه به بارش برف در محورهای جنوب و غرب استان همچنین بارش باران در سایر مناطق به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

وی افزود: رانندگان با توجه به ممنوعیت‌های تردد باید سفرهای غیر ضروری را لغو کنند ضمن اینکه دوربین‌های جاده‌ای از چهارشنبه گذشته فعال شدند و تخلفات افرادی را که تردد خارج از محدوده دارند ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه ترددهای خارج از محدوده و برون شهری مشمول جریمه یک میلیون تومانی است، خاطرنشان کرد: اگر راننده‌ای با پلاک شهر اصفهان (۱۳، ۵۳ و ۶۷) به شهرهای اطراف سفر کند تخلف او توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود.

سرهنگ پورقیصری گفت: با توجه به فعال شدن دوربین‌های تردد شمار جاده‌ای از چهارشنبه، هم اکنون آماری از تعداد تخلفات ثبت شده در دست نیست اما ترددهای غیرمجاز افرادی که برای مثال از محدوده شهر اصفهان به شاهین شهر، سگزی یا شهرضا و سایر شهرهای مجاور سفر می‌کنند ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه ترددها با اجرای طرح ممنوعیت آمد و شد بسیار کاهش یافته است و مردم همچنان باید رعایت کنند، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای ادارات دولتی از امروز انتظار داریم در جاده‌ها تنها تردد وسایل نقلیه عمومی و کامیون‌ها را شاهد باشیم و خودروهای شخصی تردد نکنند.

کد خبر 458067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.