پیام رئیس شورای شهر اصفهان درپی شهادت محسن فخری‌زاده

رئیس شورای شهر اصفهان با صدور پیامی شهادت دانشمند سرافراز هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، در متن پیام علیرضا نصراصفهانی آمده است:

"شجره طیبه اسلام طی قرون متمادی از خون شهیدان سلحشور آبیاری و به آنچنان استحکامی رسیده است که گزندی از طوفان‌های دوران و تبرهای خونین دشمنان زبون متوجه آن نخواهد شد و در ادامه راه نیز با رشادت‌ها، ایثارها و جانفشانی ایثارگران همواره خاری در چشم و تیری در قلب سیاه دشمنان زبون شده است.

از قبل و بعد از انقلاب اسلامی دستِ ستم و ظلم عزیزان بسیاری را از ما گرفته است اما این شهادت‌ها چیزی جز سرافرازی و صعود همه جانبه به سمت سعادت، افتخار و عزتمندی برای ایران نداشته و در مقابل خفت و خواری دشمنان ما را با هر جنایتشان صد چندان کرده و عاملی برای وحدت و هم افزایی در کشور عزیزمان بوده است.

شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای از جنایت رژیمِ ذاتاً تروریست صهیونیستی است که نه تنها کشور را از مسیر رو به تعالی رفته بازنخواهد گرداند بلکه عزم و اراده ما و بخصوص جوانان ما را در مسیر اعتلای بیشتر مضاعف خواهد کرد.

اینجانب از طرف خود و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اصفهان با محکوم کردن این جنایت تروریستی شهادت این دانشمندِ گرانقدر را حضور رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی شهید و ملت شریف و قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای کشور و ملت عزیز ایران سرافرازی بیش از پیش آرزومندم. "

کد خبر 458062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.