نوسازی نورپردازی فاز سوم روگذر خیابان امام خمینی(ره)

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان از نوسازی نورپردازی فاز سوم روگذر خیابان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: پس از انجام کارهای لازم، تا یک ماه دیگر نسبت به اجرای مجدد پروژه اقدام خواهد شد.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نورپردازی فاز سوم روگذر خیابان امام خمینی (ره) پس از گذشت ۱۲ سال از اجرا توسط شهرداری منطقه هشت توسط مدیریت بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری نوسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی تجهیزات از محل فعلی باز شده و سپس در کارگاه تخصصی قطعات اصلی آن بهینه سازی و نوسازی شده و تا یک ماه دیگر نسبت به اجرای مجدد پروژه اقدام خواهد شد.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تأسیسات شهری به مرور زمان مستهلک شده و دچار آسیب و تخریب می‌شود از این رو باید نوسازی و بهسازی می‌شد.

وی با بیان اینکه تأسیسات شهر اصفهان به لحاظ تنوع و گستردگی یکی از بزرگترین تأسیسات شهری کشور است که در جغرافیای بزرگ شهر اصفهان پراکنده شده است، گفت: این تأسیسات شامل بیش از ۷۰ هزار پایه روشنایی، ۳۰۰ ایستگاه انتقال آب و آبرسانی به فضای سبز، بیش از ۵۰۰ آب‌نما، حدود ۱۵۰ پروژه نورپردازی شهری و ابنیه تاریخی همچنین تأسیسات انتقال پساب و سایر تأسیسات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

حسینی اظهار کرد: تأسیسات شهری در سال‌های مختلف و به اقتضای اجرای پروژه‌های متعدد در پارک‌ها، فضای سبز و اماکن عمومی شهر اصفهان با روش‌های مختلف و مطابق با استانداردها و ضوابط مربوطه نصب شده و با استفاده از روش «پی. ام» بهینه سازی و نوسازی تأسیسات شهری با اولویت بندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با استفاده از روش نگهداری جامع «پی. ام» تمام تأسیسات شهری کدگذاری و دارای شناسنامه فنی شده و به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه سرویس دهی دوره‌ای می‌شود.

کد خبر 458059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.