عین‌الاسد دیگری باید ساخت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح باید در پاسخ به ترور شهید محسن فخری زاده عین‌الاسد دیگری بسازند.

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترور محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار کرد: شهید محسن فخری‌زاده چندین سال خدمتگزار جهادی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و قطعاً شهادت این عزیز ضایعه بزرگی برای نظام و ملت ایران است، اما نباید از کنار این ترور به راحتی گذشت زیرا کشوری که می‌خواهد با استکبار و صهیونیست مقابله کند باید هزینه پرداخت کند و قطعاً ترور شهید فخری‌زاده نیز از هزینه‌هایی است که باید می‌پرداختیم.

وی افزود: امروز دولت به مذاکره با کسانی که بدون شک مبتکران و حامیان ترور فخری‌زاده هستند امید دارد در صورتی که تروریست‌های رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا کاری انجام نمی‌دهند؛ بنابراین دولت و دستگاه دیپلماسی کشور باید انتقام این جنایت را بگیرند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر تمامی هجمه‌ها برای تکرار شدن حوادث ترور علیه دولت است در حالی که وقتی جاسوسان و عاملان رژیم صهیونیستی دستگیر می‌شوند قوه قضائیه می‌خواهد با رأفت اسلامی با آنها رفتار کند؛ همانگونه که در روزهای گذشته شاهد آزادی یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی بودیم.

احمدی بیغش تصریح کرد: زمانی که از انتقام صحبت می‌شود همه منتظر یک اقدام توسط سپاه هستند، اما باید به این نکته توجه کرد کسانی که مرتبط با رژیم صهیونیستی و جاسوس هستند از خیانتکاران جدا نیستند و باید بر اساس قوانین اسلامی با آنها رفتار کرد. ما با رأفت اسلامی با جاسوسان برخورد می‌کنیم، در صورتی که این افراد به کمک برخی مزدوران داخلی بهترین سرمایه‌های ایران را حذف می‌کنند. کسی که بویی از شرافت نبرده باشد شامل رأفت اسلامی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید در پاسخ به ترور شهید محسن فخری‌زاده عین‌الاسد دیگری بسازند؛ زیرا هرچه رأفت به خرج دهیم دشمنان وقیح‌تر خواهند شد.

کد خبر 458031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.