تحقق ۴۳ درصد از بودجه شهرداری بوئین میاندشت

شهردار بوئین میاندشت گفت: تاکنون ۴۳ درصد از بودجه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری این شهر محقق شده است.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهرداری بوئین میاندشت بر مبنای رقم چهار میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسید که با توجه افزایش ردیف‌های درآمدی این شهرداری ۳۰ درصد بیش از مبلغ مصوب محقق شد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری بوئین میاندشت در سال ۹۹ بر اساس رقم پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تصویب شد، عنوان کرد: سرانه شهروندی نیز با ۲۰ درصد افزایش از ۴۸۰ هزار تومان به ۵۵۰ هزار تومان رسید.

شهردار بوئین میاندشت افزود: تا پایان شش ماه نخست امسال ۴۳ درصد از مجموع بودجه سال ۹۹ شهرداری این شهر محقق شد که ۶۰ درصد از این مقدار در بخش عمرانی هزینه شده است.

سپیانی خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد از مجموع بودجه شهرداری بوئین میاندشت در سال جاری از محل صدور پروانه‌های ساختمانی، تخصیص سهم مالیات بر ارزش افزوده، کمک‌های دولتی و درآمد حاصل از فعالیت ماشین‌آلات و پنج درصد نیز از محل فروش زمین وصول شده است.

وی اعتبارات حاصل از فروش اموال شهرداری در پروژه‌های عمرانی هزینه شده است، افزود: تعداد این پروژه‌ها در سال جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است.

شهردار بوئین میاندشت اظهار کرد: امسال با وجود وضعیت نامساعد اقتصادی، کمک‌های دولتی قابل توجه بوده و اعتبارات حاصل از وصول مالیات بر ارزش افزوده نیز ماهانه به شهرداری پرداخت شده است؛ بر همین اساس با وجود تأثیر کرونا بر درآمدهای شهرداری، حقوق کارکنان به موقع پرداخت شده است.

کد خبر 457999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.