آخرین خبر از شرایط فعالیت کارکنان شهرداری اصفهان از فردا

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با ارسال بخشنامه‌ای شرایط فعالیت کارکنان شهرداری از هشتم آذرماه ۹۹ به مدت یک هفته را بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به محدودیت‎های متناسب با وضعیت کرونا اعلام کرد.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بخشنامه جدید خطاب به معاونان شهردار، مدیران مناطق پانزده گانه و ناژوان و مدیران عامل سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران از روز شنبه هشتم آذر ماه تا پایان هفته جاری پاسخگویی به ارباب رجوع و شهروندان تنها از طریق میز خدمت الکترونیک به آدرس my.isfahan.ir انجام می‌پذیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: بر این اساس خدمات در معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری به صورت حضوری انجام نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ضروری است تمامی همکاران مرتبط با میز خدمت الکترونیک به صورت آنلاین پاسخگوی مراجعات مجازی ارباب رجوع و شهروندان در حوزه مأموریت خود باشند تا خللی در انجام فعالیت‌ها به وجود نیاید.

صادقیان گفت: واحدهای ارائه دهنده خدمات ضروری از قبیل خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی، حراست شهرداری و … خدمات خود را مانند روال گذشته ارائه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همکاران به صورت ۲۴ ساعته به اتوماسیون اداری شهرداری از طریق اینترنت دسترسی خواهند داشت.

کد خبر 457992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Nazgol IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کارگرای خدمات شیفت شب چی؟؟همش باید درحال کارکردن باشن