برتری دختران پاز مقابل سینام در لیگ برتر بسکتبال

در آخرین دیدار از دور چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم پاز توانست ۷۹ بر ۵۰ سینام را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۷ آذرماه در آخرین دیدار لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، تیم پاز تهران برابر سینام مشهد به پیروزی رسید. در این بازی تیم پاز توانست ۷۹ بر ۵۰ سینام را شکست دهد.

در کوارتر نخست، تیم پاز تهران با هدایت مهسا حسینی ۱۳ بر ۱۵ نتیجه را به سینام واگذار کرد.

در کوارتر دوم، هردو تیم بازی پایاپایی داشتند و در موقعیت‌ها یکسان بودند. کوارتر دوم با تساوی ۱۶ بر ۱۶ همراه به پایان رسید.

در کوارتر سوم، تیم پاز توانسد با دقت بهتر در سه پرتاب با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ پیروز شود. تیم پاز در مجموع امتیازات با برتری ۴ پوئن به کوارتر رفت.

در کوارتر چهارم، شاگردان حسینی از افت فاحش سینام در این کوارتر استفاده کرده و نتیجه عجیبی را رقم زدند. بر خلاف سه کوارتر قبلی که هر دو تیم بازی پایاپای و برابری داشتند در کوارتر آخر تیم سینام نه تنها در دفاع دور از فکر ظاهر شد، بلکه نتوانست بیش از ۶ امتیاز به دست آورد. در آن سو تیم پاز هر بار که به زیر تور حریف می‌رسید به راحتی توپ را وارد سبد می‌کرد.کوارتر چهارم با نتیجه ۳۱ بر ۶ به پایان رسید.

در بازی امروز پاز مقابل سینام، مریم محمدبیگی از تیم پاز با کسب ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار شد همچنین نیلوفر هروی از تیم سینام توانست ۱۵ پوئن کسب کند.

کد خبر 457983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.