سوال از وزیر اطلاعات در پی شهادت محسن فخری زاده

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: با توجه به تهدیدهای مکرر سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی باید ساز و کار مراقبت و رصد تیم‌های تروریستی مضاعف می‌شد. بنده طرح سوال از وزیر اطلاعات در مورد ترور شهید محسن فخری زاده را مطرح کرده‌ام.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترور محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای اظهار کرد: در سالگرد ترور شهید مجید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشور، شاهد ترور یکی دیگر از این دانشمندان بودیم.

وی افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی ۴۱ سال است که با خون‌های عزیزانمان آبیاری شده و امروز نیز خون شهید محسن فخری‌زاده باید غفلت زدگان که برخی مواقع دشمنان کشور را دوست می‌پندارند، بیدار کند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محسن فخری‌زاده در مورد مباحث هسته‌ای ایران با یوکیو آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ملاقاتی داشت و امروز شاهد ترور وی هستیم که صنعت هسته‌ای ایران وامدارش بود و بسیاری از دانشمندان هسته‌ای کشور نیز جزء شاگردانش بودند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدهای مکرر سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی باید ساز و کار مراقبت و رصد تیم‌های تروریستی مضاعف می‌شد. بنده طرح سوال از وزیر اطلاعات در مورد ترور شهید محسن فخری‌زاده را مطرح کرده‌ام.

کد خبر 457972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.