هدف ما حضور در پلی اف است/ حضور خواجوی  دروازه را مطمئن کرده است

مژگان مدایم زاده گفت:هربازی برای ما مانند فینال است و باید امتیاز تمام بازی ها را بگیریم تا بتوانیم به پلی‌آف برسیم. حضور خواجوی در دروازه به سبک هجومی تیم کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مژگان مدایم زاده سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در کنفرانس خبری پس از بازی برابر هیأت فوتبال البرز اظهار کرد: به شاگردانم بخاطر اولین پیروزی و کسب سه امتیاز در لیگ امسال تبریک می‌گویم. سه ماه است که به صورت مستمر تمرین می‌کنیم و مزد زحماتمان را در این بازی گرفتیم. تیم البرز بازی خوبی را از خود نشان داد. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و از گروه صعود کنیم.

مدایم زاده درباره تغییرات سبک بازی تیم ذوب آهن در نیمه دوم نسبت به نیمه اول گفت: بعد از ۸ ماه لیگ شروع شد و تیم‌ها اولین بازی رسمی را انجام دادند و هر دو تیم در نیمه اول قصد محک زدن حریف خود را داشتند. در نیمه دوم با شناختی که از تیم مقابل پیدا کرده بودیم توانستیم برنامه خود را اجرا کنیم و به هدف برسیم.

سرمربی فوتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به حضور بازیکنان جدید در ترکیب امسال ذوب آهن، تصریح کرد: در سال‌های گذشته باشگاه ذوب‌آهن همواره به دنبال جوان‌گرایی بود. امسال با توجه به اهدافی که از سمت باشگاه ذوب آهن و مدیرعامل برای ما مشخص شده بود، در کنار جوانان از بازیکنان باتجربه را هم به خدمت گرفتیم تا به قدرت تیم افزوده شود.

این مربی در با اشاره به دربی هفته آینده به میزبانی تیم سپاهان، بیان کرد: با وجود اینکه تیم سپاهان بازیکنان خوبی را جذب کرده است، اما پیروزی امروز تیم ما قطعاً در روند آنآن بازی تأثیرگذار خواهد بود. دربی پیش رو بازی دیدنی و حساسی خواهد شد.

مدایم زاده در خصوص حضور زهرا خواجوی در دروازه تیم ذوب آهن، گفت: خواجوی بازیکن بزرگ و ارزشمندی ست. خرید خواجوی را مدیون تمام اعضای تیم هستم. حضور او در دروازه پشتوانه محکمی برای بازیکنان است و به سبک هجومی تیم کمکی زیادی می‌کند زیرا تقریباً از دروازه مطمئن هستیم.

وی در مورد برگزاری بازی‌ها به شکل گروهی گفت: هر بازی برای ما مانند فینال است و باید امتیاز تمام بازی‌ها را بگیریم تا بتوانیم به پلی‌آف برسیم. ما هم قسم شدیم که امسال تیم متفاوتی نسبت به قبل باشیم و قوی‌تر ظاهر شویم.
کد خبر 457958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.