انتظار بیشتری از خودم و مجموعه تیم داشتم / در به ثمر رساندن گل دچار مشکل هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در به ثمر رساندن گل دچار مشکل هستیم، باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا این نقص برطرف شود، نسبت به دوبازی گذشته از خودم و مجموعه انتظار بیشتری داشتم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم که به امتیاز مورد نظر خود رسیدند، در شروع بازی عملکرد خوبی داشتیم و می‌خواستیم روی ضربات کاشته و کرنر به گل برسیم. موقعیت گل ایجاد کردیم، اما توپ‌ها را وارد دروازه نکردیم. سپاهان بعد از گلی که به ثمر رساند در روند کنترل تیم ما تأثیر داشت و بهتر کار کرد.

وی ادامه داد: در شروع نیمه دوم سیستم را تغییر دادیم و بازی را کنترل کردیم، تک موقعیت‌هایی روی ارسال‌های سعید مهری و میلاد فخرالدینی داشتیم. سپاهان برای حفظ گل عقب بازی کرد که طبیعی بود، حس می‌کنم آخرهای بازی از زاویه دید من توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه در به ثمر رساندن گل دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا این نقص برطرف شود، نسبت به دوبازی گذشته از خودم و مجموعه انتظار بیشتری داشتم.

منصوریان درباره کادر فنی خاطرنشان کرد: همه جای ایران سرای کسی است که به خاک وطن علاقه دارد، ساکت علی مرادی را داریم، بهترین نفری بود که ما می‌توانستیم در کادر فنی داشته باشیم. خود خواهی در مجموعه نداریم بلکه اعتقاد دارم هر آدمی در تبریز بتواند به گروه ما کمک کند قدمش رو چشم ما است. فکر این را نداریم که افراد کادر فنی از چه شهری باشند، بلکه برای ما مهم حفظ اعتبار باشگاه و هوادار است.

وی با اشاره به اینکه برای سیستم جدید چهار دفاع، یک هافبک و سه نفر در راس قرار دادیم، گفت: لایه‌های دفاعی تیم حریف بسته بود، قبل از بازی هم گفتم از لحاظ فیزیکی در بازی با سپاهان به فرم ایده آل می‌رسیم. مسابقات امسال مانند سال‌های پیش نیست که پرشورها در استادیوم باشند و به گل زنی ما کمک کنند، چون فشار جمعیتی وجود ندارد اکثر بازی‌ها با یک گل به پایان می‌رسد، ما هم باید سعی کنیم سریع به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: وقتی تیمی به گل می‌رسد خیلی سخت می‌شود آن را از دفاع بیرون آورد. دوران فوتبال کرونا به شکلی است که بازی دوستانه سطح بالا انجام می‌دهیم چون بدون هوادار هستیم، وقتی گلی دریافت می‌کنیم حریف فشار هوادار را ندارد به راحتی می‌تواند از فشار روحی روانی فرار کند.

منصوریان اظهار کرد: هفته گذشته دو بازیکن را به خاطر کرونا و دو بازیکن را به خاطر آسیب در چمن مصنوعی از دست دادیم، در خط دفاع تیکدری و محمد خانزاده را نداشتیم نفراتی که جایگزین شدند خوب بودند، اما تا به ریتم دو نفر قبلی برسند زمان لازم است. امروز سپاهان شکل حمله ما را به هم زد و پرقدرت در نیمه دوم از گل خود دفاع کرد ولی خیلی از زمان‌های مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی اضافه کرد: سپاهان باهوش بود و تمام نقاط حمله ما را بست، اگر احساس کنم ترکیب سه دفاع برای آینده کمکی نمی‌کند چهار دفاع قرار می‌دهیم. با وجود سه بازیکن باکیفیت از تیم ملی و جوانان در تیم، برای تغییر سیستم مشکلی ندارم. اولین بازی بود که حس کردم حریف تمامی راه‌های نفوذ ما را بسته است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تمام کردن موقعیت مهم است، خاطرنشان کرد: خیلی از مواقع مهاجم نباید گل بزند بلکه هافبک‌ها کار را تمام می‌کنند، مشکل ما نداشتن مهاجم نیست، بلکه مشکل ما نداشتن یک تمام کننده خوب است. خیلی از مواقع هافبک‌ها توپ را تبدیل به گل نمی‌کنند، اما پای مهاجم نوشته می‌شود. زوج عباس زاده و حمزاوی در آینده می‌توانند طلایی باشند.

منصوریان ادامه داد: فوتبال روز دنیا شناور است و هافبک بیشترین گل را می‌زند، به بازی مالکانه علاقه دارم و در این هفت سالی که مربی بودم همیشه اوایل فصل را دچار مشکل شدم، ولی تا به تاکتیک مورد نظر رسیدم روند پیروزی مداوم را دارم. قبل از اینکه سرمربی ذوب‌آهن شوم، این تیم در تبریز چهار گل از تراکتور دریافت کرد که جمعیت هواداران کمک بزرگی به تراکتور بود. زمان‌هایی که تیمم می‌بازد شب‌های بدی را سپری می‌کنم و در تمرینات به اشتباهات فکر می‌کنم که امیدواریم هفته آینده اولین سه امتیاز را بگیریم.

وی گفت: در کورس قهرمانی هستیم هواداران نگران نباشند. کاپیتان‌ها شکل رختکن و تیم را خوب درست کردند که خیلی زودتر از کار تاکتیکی توانستیم یک خانواده باشیم. از خودم راضی نیستم، اما از بازیکنانم راضی هستم زیرا هدایت این کشتی را برعهده من است، هواداران امروز جوانان من را به اشتباه سرمربی ببخشند قول می‌دهیم با تمام وجود از این پرچم دفاع کنیم.

کد خبر 457953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.