پیروزی وچان در دربی دختران کرد

در یکی از بازی‌ها از گروه اول تیم وچان میزنش پالایش گاز ایلام را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۷ آذر ماه فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان از آغاز شد. در یکی از بازی‌ها از گروه اول پالایش گاز ایلام در ورزشگاه عدالت میزبان تیم وچان کردستان بود.

تیم وچان با هدایت فاطمه صادقی با پیروزی سه بر یک توانست با دست پر از دربی دو تیم کرد بیرون برود.

ترکیب وچان: پریسا گراوندی، فاطمه امیری، هلاله عبداللهی، غزاله صالحی پور، فاطمه شبان، گلنوش خسروی (دنیا به ندار)، پروین فرهادی، فاطمه مخدومی (فاطمه صفا راستگو) سمیه خرمی، زهرا قنبری، فاطمه قاسمی

در نیمه اول: گل اول این دیدار از روی نقطه پنالتی با ضربه زهرا حاتم نژاد، کاپتان و مهاجم کهنه کار ایلامی‌ها به ثمر رسید. زهرا قنبری از تیم وچان ۳ دقیقه قبل از سوت پایان نیمه اول، با گل خودکار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم: تیم وچان نمایش بهتری داشت. زهرا قنبری، گلزن جدید وچان با زدن ۲ گل دیگر هت تریک کرد. قنبری گل دوم را در دقیقه ۷۹ و گل سومش را در دقایق تلف شده به ثمر رساند و باعث شد بازی با نتیجه سه بر یک به سود وچان به پایان برسد.

زهرا قنبری پس از چند سال حضور و افتخار آفرینی با شهرداری بم به تیم وچان پیوسته است. امروز گلنوش خسروی، لژیونر جوان فوتبال بانوان که در این فصل به ایران بازگشته و در اختیار تیم وچان است، برای اولین بار با پیراهن وچان به میدان رفت و در نیمه دوم با دنیا به ندار تعویض شد.
 

کد خبر 457950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.