پیروزی بی دردسر دختران بلندقامت بهمن

در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول تیم گروه بهمن در مقابل تیک گاز قرار گرفت و با نتیجه ۹۲ بر ۴۰ به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۷ آذر ماه در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، تیم گروه بهمن در برابر تیک گاز قرار گرفت و با نتیجه ۹۲ بر ۴۰ به پیروزی رسید.

گروه بهمن بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های دشوار خود در گروه یک، در مسابقه‌ای نسبتاً آسان در مقابل تیم گاز به میدان رفت و به پیروزی رسید.

در کوارتر نخست تیم بهمن با هدایت فریناز طائرپور با نتیجه ۱۸ بر ۶ به پیروزی رسید.

در کوارتر دوم دختران بهمن همچنان اجازه ندادند دختران گاز امتیازهای خود را دورقمی کنند و دو تیم با نتیجه ۱۴ بر ۸ زمین را ترک کردند.

درکوارتر سوم با اینکه تیم گاز برای انداختن توپ در سبد حریف تلاش کرد اما نتوانست بیش از ۱۳ امتیاز کسب کند و نتیجه را ۱۳ بر ۲۴ به تیم بهمن واگذار کرد.

در کوارتر چهارم شاگردان طائرپور با ۲۳پو ئن اختلاف و نتیجه ۱۳ بر ۳۶ پیروز مسابقه شد.

در بازی امروز تیم‌های گروه بهمن و گاز تهران، دلارام وکیلی از تیم بهمن با حضور ۳۶ دقیقه‌ای و کسب ۲۳ امتیاز و ۱۵ ریباند دبل دبل کرد همچنین گلشید امیدیان دیگر بازیکن بهمن نیز دبل دبل کرد.

از تیم گاز کیژان شکری، با ۱۲ امتیاز و ۱۰ ریباند و ۲ توپ ربایی، دبل دبل کرد همچنین ساجده ناخدا اصل هم ۱۳ امتیاز برای گاز به دست آورد.
 

کد خبر 457941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.