تعطیلی یک هفته‌ای ادارات اصفهان از فردا ۸ آذر اجرایی می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت فعالیت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده تعطیل است، تنها بخش‌هایی از ادارات که خدمات ضروری ارائه می‌دهند، با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی خود اجازه فعالیت دارند و تعطیلی ادارات از فردا اجرایی می‌شود.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت فعالیت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده تعطیل است، اظهار کرد: تنها بخش‌هایی از ادارات که خدمات ضروری مانند دستگاه‌های خدمات‌رسان آب‌، برق و گاز و بخش‌هایی از شهرداری‌ها، بازرسی، امداد و نجات و … ارائه می‌دهند، اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان به تشخیص بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی باید انجام شود و تصمیم بگیرند که بخش‌هایی از ادارات باید فعالیت خود را ادامه دهند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی مانند استانداری، فرمانداری‌ها و واحدهای زیرمجموعه آن‌ها که مأموریت اساسی دارند، نیز با نظر بالاترین مقام دستگاه اجرایی باید به فعالیت‌های مربوطه خود ادامه دهند، بنابراین ادارات دولتی هفته آینده تعطیل هستند و تنها آن‌هایی که خدمات ضروری و خدمات اساسی ارائه می‌دهند، اجازه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تعطیلی ادارات از فردا هشتم آذر ماه اجرایی می‌شود.

کد خبر 457914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    چرا واضح اعلام نمیکنند الان تکلیف شرکت های تولیدی خصوصی چیه شرکت هایی که تولیداتشون اصلا ضروری نیست
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    این بخش ها که میگید یعنی چی همه را ریختید به هم. مثلا قسمت مالی و اداری و خدمات مشترکین شرکت برق باید بیاند سرکار یا فقط گروه حوادث و اتفاقات باید باشند؟ اگر فقط لازمه گروه حوادث بیاند سرکار پس چرا مدیران به دستور دولت تمکین نمی کنند و پرسنل را 50 درصد کردند؟ 9 ماهه از شروع کرونا میگذره ولی یک دسته بندی شفاف و واضح از مشاغل آزاد و دولتی وجود نداره و همه بلاتکلیفند
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ایا دادگستری هم تعطیل میباشند