مارادونا در کنار قبر پدر و مادرش به خاک سپرده شد

دیگو مارادونا ، فوتبالیست افسانه ای آرژانتینی در گورستانی که قبور پدر و مادرش نیز در آنجا است، به خاک سپرده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اسپوتنیک، پیکر این اسطوره فوتبال در گورستانی در شهرک بلا ویستا، واقع در ۳۵ کیلومتری بوینس آیرس به خاک سپرده شد. فقط اقوام و دوستان نزدیک این بازیکن نامدار فوتبال در دوران گذشته، اجازه شرکت در مراسم تدفین وی را دریافت کردند.

روز قبل گزارش شد که هزاران آرژانتینی برای خداحافظی با بت خود به خیابان‌های بوینس آیرس آمدند. پلیس برای پایان به موقع مراسم، مجبور شد خیابان منتهی به کاخ ریاست جمهوری را ببندد. با این حال، حاضران به سوی مأموران انتظامی بطری‌هایی پرتاب کرده و آنها مجبور شدند مراسم را دیرتر به پایان برسانند.

مارادونا ۲۵ نوامبر در سن ۶۰ سالگی درگذشت. طبق اطلاعات اولیه کالبد شکافی، علت مرگ وی رنارسایی شدید قلبی بوده است. رئیس جمهور آرژانتین به دنبال درگذشت اسطوره فوتبال جهان سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و ستاره فوتبال دهه هشتاد میلادی به‌شمار می‌رفت و همواره شماری از بازیکنان و مربیان سرشناس، کارشناسان، مجلات تخصصی فوتبال و نیز هواداران این رشته ورزشی، او را برترین بازیکن تمام ادوار فوتبال می‌دانند. وی در سال ۱۹۸۶ میلادی به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان شد.

کد خبر 457913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.