تعطیلی باغ رضوان و آرامستان‌های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش آمار متوفیان و تشدید محدودیت‌های کرونایی و بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان، آرامستان باغ رضوان و آرامستان‌های محلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی درهای آرامستان باغ رضوان بسته است و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری با حضور حداقلی افراد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و با کمترین نفرات و بسیار محدود برای انجام آئین خاک‌سپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه و از هرگونه تجمع و ازدحام خودداری و پس از انجام مناسک خاکسپاری سریعاً محل را ترک کنند و همکاری لازم را با مأموران انتظامات سازمان داشته باشند.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: مرکز تلفن این سازمان با شماره ۳۰ ۳۰ ۷۲ ۳۵ و مرکز اعزام خودروهای حمل متوفی با شماره تلفن‌های ۲۰ ۲۰ ۷۲ ۳۵ و یا ۱۵۳۰ برای اعزام خودرو و انتقال متوفیان به آرامستان باغ رضوان به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می‌کند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات آرامستان ها به سایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به آدرس isfahanold.ir/aramestan مراجعه و یا اخبار سازمان را در شبکه‌های مجازی به آدرس @aramestan_esf دنبال کنند.

کد خبر 457879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مجید قدیریان IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 2
    خیلی عالیه این کار که باغ رضوان تعطیل شد اگه ارامستانهای محلی را هم با حضور ماموران تعطیل می‌کردند خیلی خوب میشد ممنون از مدیر عامل سازمان باغ رضوان
  • محمد IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 1
    امروز جمعه ساعت ۹ونیم من باغ رضوان بودم تعطیل نبود
  • روزبه IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 1
    امروز ساعت ۱۱ باغ رضوان رفتم باز بود؟!؟!؟
    • علی۳ IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 1
      ما رفتیم پنجشنبه رفتیم باغ رضوان بسیار شلوغ بود مراسم هم برگزار بود