پیروزی قاطع دختران ذوب آهن مقابل خجسته اسلام شهر

در دومین دیدار از دیدارهای روز اول دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان در گروه دوم به میزبانی اصفهان ذوب آهن سه بر صفر تیم خجسته اسلام شهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دومین دیدار از دیدارهای روز اول دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان در گروه دوم به میزبانی اصفهان، ذوب آهن مقابل تیم خجسته اسلامشهر به میدان رفت توانست این تیم را سه بر صفر شکست دهد.

در ست تیم ذوب آهن با هدایت فریبا صادقی بازی فوق‌العاده خوبی از خود نمایش داد و نگذاشت دختران اسلام شهری بیش از تعداد انگشتان یک دست امتیاز بگیرند. تیم خجسته ایلام شهر در ست اول بازی خیلی ضعیفی داشت که در حد لیگ برتر والیبال نبود. ذوب آهن توانست ۲۵ بر ۵ پیروز ست اول باشد.

در ست دوم، با وجود تلاش تیم و عمل کرد بهتر خجسته اسلامشهر به هدایت اعظم عیدی نسبت به ست نخست، شاگردان فریبا صادقی فاصله ۱۰ امتیازی خود را با دختران خجسته اسلام شهر نگه‌داشتند. در دوئل شاگردان عیدی و صادقی در ست دوم، سبزپوشان ذوب آن ۲۵ بر ۱۵ برنده شدند.

در ست سوم، تیم خجسته اسلام شهر تلاش بیشتری داشت و بازی بهتری نمایش دادند اما نتوانستم از ۱۷ امتیاز تجاوز کنند. در نهایت گاندوهای ذوب آهن با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به برتری رسیدند.

پیروزی سبز پوشان زوب‌آهن اصفهان در این بازی راه را برای رسیدن به سکوی قهرمانی در لیگ برتر والیبال بانوان هموارتر کرد.

تیم ذوب آهن فریبا صادقی، تیمی است که اسکلت اصلی خود را نگه داشته و با گرفتن فاطمه عنایت و آیتک سلامت از تیم باریج اسانس نیروی خود را تقویت کرده است.

کد خبر 457857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.