آمار کرونا استان مرکزی ۶ آذر؛ ۱۰ فوتی و ۱۵۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی آخرین وضعیت فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در این استان در ششم آذرماه را تشریح کرد.

محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز پنج شنبه ششم آذرماه، اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ۱۵۲ مورد جدید ابتلاء به این بیماری در این استان شناسایی شده است، به این ترتیب تعداد موارد مبتلا به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به سه هزار و ۹۹۷ نفر رسیده است.

وی گفت: از تعداد ۱۵۲ مورد جدید در استان ۱۵ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: ۱۳۷ مورد از بیماران جدید نیز به صورت سرپایی ویزیت شدند و برای آن‌ها قرنطینه در منزل تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی تجویز شد.

جمالیان تاکید کرد: متأسفانه در این مدت ۱۰ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ استان مرکزی جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، شمار فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این بیماری در این استان به یک‌هزار و ۲۲۲ نفر می‌رسد.

کد خبر 457849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.