نفت مسجد سلیمان ۰-۰ پرسپولیس/ مهاجمان سرخ‌پوش و سه هفته ناکامی در گلزنی!

پرسپولیس در مسجد سلیمان مقابل نفتی‌های این شهر کاری از پیش نبرد تا در کسب سه امتیاز ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۰ ۳۵ دقیقه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. نکته جالب اینجا است که در سه دیدار ابتدایی لیگ برتر، پرسپولیس هرگز موفق به گلزنی در جریان مسابقه نشده است.

هفته دوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس

ورزشگاه: بهنام محمدی، مسجد سلیمان

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار: محمد بلبلی (دقیقه ۴۶ - از نفت MIS) -

اخراج: -

نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی (دقیقه ۷۱ - فرید بهزادی کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی‌

سرمربی: مجتبی حسینی

پرسپولیس تهران: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری (دقیقه ۴۵- وحید امیری)، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، بشار رسن (دقیقه ۷۹- علی شجاعی)، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، مهدی عبدی (دقیقه ۷۹- آرمان رمضانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

داور: اشکان خورشیدی

شرح بازی:

نفتی‌ها که میزبان بودند بازی را بهتر آغاز کرده و همان ابتدا کار خود را به نزدیکی محوطه پرسپولیس کشیدند. با این حال شاگردان گل محمدی نیز بی کار ننشستند و با گذشت زمان دوباره به فرم بازی مالکانه برگشتند که البته عملکردشان با مسابقات قبلی کاملاً متفاوت و ضعیف‌تر بود. شاگردان حسینی نیز برنامه ویژه‌ای روی ضد حمله‌ها داشتند و بارها با سرعت دادن به توپ، مدافعان پرسپولیس را به سختی انداختند.

در اواخر نیمه نخست حرکت ترکیبی عبدی و رسن موقعیت خوبی را ساختند که خطا گوهری گلر نفت به روی رسن باعث شد تا خورشیدی به سوی تیم تهرانی ضربه پنالتی‌ای را اعلام کند. سیامک نعمتی این توپ را به تیر کوبید تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

گل محمدی که به دلیل محرومیت بازی را از روی سکو دنبال می‌کرد، با دو تعویض هجومی و آوردن امیری و پهلوان به جای شیری و سرلک تیمش را به جلو فراخواند و آن‌ها نیمه را هجومی استارت زدند. با این وجود دفاع مستحکم نفت اجازه پایه ریزی حملات زهرداری را به سرخ‌پوشان نداد. در ادامه بازی دوباره به آرامش کشیده شد و اتفاق خاصی نیافتاد تا این دیدار با تقسیم امتیازات میان پرسپولیس و نفت MIS به پایان برسد.

شرح گل‌:

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴ - ضربه سر بازیکنان نفت مسجد سلیمان با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱- شوت عبدی روی فرصتی که از حرکت ترکیبی سرخ‌پوشان به دست آمده بود، به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ - اشتباه سعید آقایی در نزدیکی محوطه جریمه موقعیت خوبی را در اختیار ساسان حسینی قرار داد که ضربه این بازیکن از سمت چپ را لک به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۸- پاس دیدنی مهدی عبدی دفاع نفت را کاملاً غافل گیر کرد و توپ در موقعیت تک به تک به بشار رسن رسید و او که سعی داشت دروازبان حریف را از پیش رو بردارد، توسط گوهری سرنگون شد تا خورشیدی نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۹- سیامک نعمتی ضربه پنالتی را زمینی به تیرک دروازه زد تا نتیجه بازی تغییر نکند.

دقیقه ۸۹- سانتر بازیکنان پرسپولیس در فضا خالی روی سر شجاعی قرار گرفت اما ضربه او را گوهری با سیو استثنایی مهار کرد.

نکات ویژه:

* یحیی گل محمدی به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل نفت آبادان، از روی نیمکت این بازی را دنبال کرد.

* عده‌ای تماشاگران مسجد سلیمانی با حضور روی تپه‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی از نزدیک شاهد تقابل پرسپولیس و نفت MIS بود.

* بارش باران در مسجد سلیمان از ابتدا شروع شده بود اما با آغاز نیمه دوم شدت گرفت.

بهترین بازیکن:

احمد گوهری - دروازبان نفت مسجد سلیمان روز خوبی را پشت سر گذاشت و علاوه بر آنکه مسیر پنالتی را تشخیص داد، در واپسین لحظات مسابقه هم فرصت گلزنی را از سرخ‌ها گرفت.

کد خبر 457848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.