۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
ذوب آهن در تساوی هتریک کرد

تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تقسیم امتیازات میان دو تیم به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران امروز (پنج شنبه) از ساعت ۱۶:۲۰ برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک یک به اتمام رسید.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

ورزشگاه: فولاد شهر

گل: ابراهیم صالحی (دقیقه ۳۳ برای پیکان)، میلاد جهانی (دقیقه ۳۵ برای ذوب آهن)

اخطار: میلاد شیخ سلیمانی (دقیقه ۳۷)، امیر روستایی (دقیقه ۸۵) سید محمد ستاری (دقیقه ۹۰) از پیکان، حسین شنانی (دقیقه ۸۰)، سید عبداله حسینی (دقیقه ۸۲)، سید محمد قریشی (دقیقه ۶+۹۰) از ذوب آهن

اخراج:

ذوب آهن: شهاب الدین گردان، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، ایوان مارکوویچ (۷۴- حسین شنانی) میلاد جهانی، دارکو بیدوف، سید محمد قریشی، محمدعلی کاظمی (۴۵- رضا حبیب زاده)، فرشاد محمدی مهر، علی نبی زاده (۷۴- مجتبی حق دوست).

سرمربی: رحمان رضایی

پیکان: محمد دریس، نادر محمدی، میلاد شیخی سلیمانی، محمد خدا بنده لو (۶۱- اسماعیل بابایی)، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی (۶+۹۰- محمد امین درویشی)، حجت حق وردی، سید محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره.

سرمربی: مهدی تارتار

داور: سید رضا مهدوی

شرح بازی:

پیکانی‌ها با یک شکست و یک پیروزی و ذوبی ها با دو تساوی پا به این بازی گذاشته بودند. هر دو تیم موقعیت‌های خطرناکی در نیمه نخست ایجاد کردند و شاگردان رضایی بیشتر پست مدافعین پیکان را هدف قرار داده بودند و پیکانی‌ها بیشتر از سمت راست حمله می‌کردند. بازی پایاپایی از هر دو تیم دیده شد تا اینکه پیکان با یک ارسال و ضربه سر دروازه ذوب آهن را باز کرد و در کمتر از ۳ دقیقه سفید پوشان ذوب آهن با یک ارسال و ضربه سر پاسخ گل پیکان را دادند تا نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام برسد.

در نیمه دوم هر دو تیم بیشتر با ارسال از کناره‌ها به دنبال موقعیت سازی بودند و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا بازی با تساوی به اتمام برسد.

شرح گل:

۱-۰ (دقیقه ۳۳ یکان) ارسال زیبای امیر روستایی به نقطه کور خط دفاعی ذوب آهن و ابراهیم صالحی با ضربه سر دروازه شهاب گردان را باز کرد.

۱_۱ (دقیقه ۳۵ ذوب آهن) نفوذ فرشاد محمدی مهر از سمت راست که ارسال خوبی انجام داد و میلاد جهانی با یک ضربه سر تماشایی توپ را وارد دروازه پیکان کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷ بازیکنان پیکان از سمت راست حرکت خطرناکی انجام دادند که پاس ابراهیم صالحی برای امیر روستایی توسط مدافعین ذوب آهن قطع شد.

دقیقه ۱۹ ارسال خوب مجید عیدی بازیکن پیکان از سمت راست که مدافع ذوب آهن اجازه نداد بازیکن پیکان ضربه بزند و توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۸ همکاری عالی میلاد جهانی و ارسال خوب حدادی فر موقعیت خطرناکی روی دروازه پیکان ایجاد کرد که مهاجم ذوب آهن یک قدم کم آورد و نتوانست دروازه پیکان را باز کند.

دقیقه ۳۱ ضربه ایستگاهی و ارسال بازیکن پیکان که شهاب گردان به خوبی توپ را مشت کرد.

دقیقه ۶۱ نفوذ خوب فرشاد محمدی و ضربه او به سمت دروازه پیکان که از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴ همکاری حبیب‌زاده و ارسال محمدی مهر که مدافع پیکان توپ را دفع کرد و به مهاجم ذوب آهن اجازه ضربه زدن نداد.

دقیقه ۶۶ ارسال میلاد جهانی از سمت چپ که مهاجمین ذوب آهن به توپ نرسیدند و نتوانستند از این ارسال استفاده خوبی بکنند.

دقیقه ۶۸ همکاری خوب از مهاجمان پیکان و ضربه خوب امیر روستایی که شهاب گردان توپ را در اختیار گرفت و اجازه گلزنی به بازیکنان پیکان نداد.

دقیقه ۷۰ ارسال قاسم حدادی فر و ضربه سر دارکو بیدوف که واکنش دروازه بان ذوب آهن مانع گلزنی او شد.

دقیقه ۷۸ ضربه ایستگاهی و ارسال بازیکن پیکان که ضربه سر رضا جبیره از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

در دقیقه ۸۳ بازی داور به سود پیکان پنالتی اعلام کرد که داور پس از گفت و گو با کمک داوران و دیدن تکرار صحنه در دوربین‌های کنار زمین تصمیم خود را تغییر داد.

کد خبر 457840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.