پلمب مجموعه تفریحی در شیراز به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهردای شیراز گفت: شهروندان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در تجمعات عمومی، موارد تخلف را در صورت مشاهده برای رسیدگی و پیگیری به شماره ۱۳۷ (سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز) اعلام کنند.

حمید جورکش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع فعالیت وسیله تفریحی در بوستان نماز واقع در محدوده منطقه ۱۱ عنوان کرد: با توجه به وجود محدودیت‌های ستاد ملی پیشگیری از کرونا، پس از بررسی‌های انجام شده توسط شهرداری این منطقه با پیمانکار وسیله تفریحی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقرر برخورد قانونی و وسیله بازی پلمب شد.

وی افزود: با توجه به اعلام تعطیلی بوستان‌ها و به دلیل تخلف بارز پیمانکار مربوطه مکاتباتی نیز با امور قرار دادهای شهرداری شیراز انجام و مقرر شده قرارداد پیمانکار مربوطه فسخ شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۱۱ شیراز نسبت به تعطیلی و پلمب وسیله بازی اقدام کرده اند، گفت: بر اساس دستورالعمل صادر شده از اسفندماه ۹۸ تاکنون اجاره‌ای از مستأجران وسایل بازی در بوستان‌ها دریافت نشده است.

کد خبر 457834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.